Klasické kouřové líčení

Dneska ode mě budete číst asi úplně zbytečný příspěvek. Nemám moc času, abych zde psala nějaký duchapřítomný článek a tak vám chci jen ukázat, jaký look jsem zvolila na večeři s kamarádkou do Sushi baru. Však víte, jak sushi miluji! :D Vytvořila jsme klasické černo stříbrné kouřové líčení a jako vždy, černou kočičí linku. Líbí se vám to?



A kousek mého outfitu. Delší top, legíny, a růžová šňůra sluchátek. Poslouchala jsem Mp3 no :D


Tak já za chvíli vyrážím a vy si užijte zbytek dne :))

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Dobrou chuť! Já sushi taky miluju! A ta linka je dokonalá :-)! :-*

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký líčení :-)

    www.moni-loves-sunshine.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. a já byla zrovna dnes také na sushi :D jinak se mi moc líbí ten top))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nakonec až dnes :D Snad chutnalo :))

      Vymazat
  4. moc se mi to líbí... kočka.

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem suši ještě neměla....líčení je dokonalé, přesně moje milované barvy! moc ti to sluší!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to nevíš, o co přicházíš :)) Děkuji tiii :)

      Vymazat
  6. moc se mi to líbí, nechceš udělat tutorial? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty máš tak krásné oči, to musí být radost líčit a můžeš si hodně vyhrát :) Líčení se mi líbí :)

    Za tutorial se také přimlouvám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ale mám je dost zapadlé, takže líčení je dobře vidět, jen když sklopím zraky :)) Bude, bude :))

      Vymazat
  8. To je nádherný, miluju toto líčení! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc se mi to líbí:-)) jsi šikovná a návod?? nechtěla by si napsat ještě návod? jak na to? :-))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělám video tutorial, tak sleduj bloga :)) A děkuji!

      Vymazat
  10. Mám ráda tvůj blog:) super líčení :)

    OdpovědětVymazat
  11. Líčení vypadá nádherně !

    OdpovědětVymazat
  12. Taky se přimlouvám za tutoriál a zajímá mě i čím sis ty oči přesně malovala. Takhle to teda nikdy nedokážu :O :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥