ColourVUE - Big Eyes - Cool Blue

Tak mám pro vás recenzi na další barevné kontaktní čočky :) Dneska jsem si vzala na paškál opět značku ColourVue a konečně Big eyes v odstínu Cool Blue. Tentokrát jsou to opravdu čočky zvětšovací vaši duhovku. O tom se samy můžete přesvědčit na srovnání oka bez čočky a s čočkou. Nosí se  pohodlně. Po nějaké době je však nutno oči prokápnout roztokem. Aspoň u mně. Tak po 5-6ti hodinách :) Kupuji je většinou na Čočkovníku, protože mají výdejní místo v lékárně na Václaváku :) Stojí 300Kč a vydrží tři měsíce.

Jinak čočky nenosím na běžné denní nošení, ale třeba jen pokud jdu večer někam na akci a tak. Na denním světle vypadají trošku strašidelně :D Ale v přítmí diskotéky nebo koncertu jsou super :)) Vybrala jsem dvě různé fotky, kde mám čočky nasazené. Líbí se vám? :))

  S čočkou                                                                    Bez čočky

Obě čočky

Obě čočky

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥

20 komentářů:

  1. Na té první fotce to vypadá docela hezky ale ty ostatní.. :/ Uplne jde videt neprirozenost ci jak to rict, sve oci mas hezke i tak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor :) No já je nenosim každý den. Třeba jen pokud jdu někam večer, nebo tak :)

      Vymazat
  2. Barvička je hezká ale jak psala Eve přijde mi to strašně nepřirozené. :X ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Me se teda treba ta druha fotka libi moc :-)

    OdpovědětVymazat
  4. mě se líbí hodně, vůbec mi nepřekáží, že je poznat, že to není přírodní odstín...však oční stíny jsou taky umělé...nebo rtěnka.... líbí se mi!

    OdpovědětVymazat
  5. Mě to připadá super:) Já si minulý rok koupila ve Vietnamu podobné, akorát zelené a na různých fotkách z parties to vypadalo úžasně. Já jsem jedině pro!:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, zelené chci taky vyzkoušet :) Ale ne tyhle velké. Jinak závidím, že jsi byla ve Vietnamu!

      Vymazat
  6. Tak barva je hezká, ale to jak jsou velké, se mi nelíbí. Přijde mi to hrozně nepřirozené.
    To na poslední fotce je podprsenka nebo top? Pokud podpr., mohla bys prosím napsat odkud ji máš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to opravdu podprsenka :D A je z Takka :) Už ji mám ale docela dlouho, tak nevím, zda seženeš.

      Vymazat
  7. Mě se teda líbí na všech fotkách :) obzvlášť teda ta poslední :) ale já bych teda čočky jen tak z rozmaru nenosila, já si díky nim docela dost zničila oči :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) No já mám dioptrické. Ve škole nosím brýle, ale na ulici s nimi nejdu. LEda čočky bezbarvé a nebo na večer tyhle třeba :) Ale taky sem měla zánět :(

      Vymazat
  8. no mě teda hlavně na té poslední fotce přijdou takové hodně nepřirozené... ale jinak je to dost zajímavý efekt.

    OdpovědětVymazat
  9. Na té velké fotce vypadají hodně nepřirozeně. Ale na diskotéku fajn! :)

    OdpovědětVymazat
  10. hezký, ale jak píšou holky na dalších fotkách to vypadá dost nepřirozeně :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Mně se to hrozně líbí! A jak přes ně vidíš?

    OdpovědětVymazat
  12. no... vypadas jako bys neco hulǐa, nebo jako bys byla japonska postavicka... je to hrozne strasidelny! fakt se bojim! :D cocky jsou hezke... ale opravdu moc velke....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥