Clean and clear - Advantage

Všimly jste si nějaké mojí nepřítomnosti? Určitě ne. Že ne? :D 

Dneska vám chci představit mého zachránce. Jmenuje se Advantage (=výhoda). A co umí? Viditelně minimalizovat pupínek již do 4 hodin. A teď vám povím jak jsem k němu přišla :D

Měla jsem mít s někým schůzku v pátek a v úterý mi vyrašil nehorázně hnusný pupínek u nosu :D Tak velkej pupenec jsem neměla snad od 14ti let :D A jelikož jsem chtěla být v pátek krásná, běžela jsem do krámu pro něco na lokální akné. Takové přípravky tam měli asi 4. Nechtěla jsem vyhazovat moc peněz, protože takové výrobky nemusím často používat. Opravdu jen výjimečně. Sáhla jsem tedy po "vysoušeči" Od Clean and Clear, který stál necelých 100Kč (ta schůzka mi za to stála :D).

Doma jsem tubičku vybalila. Aplikátor je dobrý - taková ta užší trubička. Gel je  průsvitný, do bíla. Voní chemicky ovocně. Po nanesení však ihned vyčichne. Nanesla jsem gel na tu mou hrůzu a začala stopovat 4 hodiny :D Po 4 hodinách nebyl pupínek již tolik červený, ale velký byl pořád. Ani jsem si nemyslela, že by tam do večera už nebyl. Ale tak víte co :D No mazala jsem pupínek zhruba každé ty 4 hodiny a již po dvou dnech (ve čtvrtek) jsem měla o nosu pouze stroupek, který v pátek odpadl a nebylo už vůbec nic vidět :) Pokud tedy pospícháte na důležité setkání a něco takového se vám přihodí, je to určitě skvělý výrobek :) Jen doufám, že ho teď zase hodně dlouho nebudu muset použít :))

Dávám mu 7 z 10ti.


                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

17 komentářů:

  1. já jsem zrovna teď ti šla psát, že jsi se nějak dlouho neozvala a ťuknu a vidím, že jdu s křížkem po funuse :) to je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aspoň jsi měla překvápko :D Teď už bude to přispívání zase o fous lepší :))

      Vymazat
  2. Myslím, že to samé jsem dříve používala, jen obal vypadal trochu jinak. Zázrak..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ano, ty obaly se celkem často mění :)

      Vymazat
  3. Taky si musím něco podobného pořídit. Moc hezká recenze, běžím do obchodu! :)

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Honem, honem, ať už je po pupínku! :D

      Vymazat
  4. To je dobře, že jsi "zpět" :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Já si teda všimla :) Dneska jsem právě přemýšlela, že jsi dlouho nic nepřidala. Jinak hezká recenze. Já nedám dopustit na Aknestop roll-on od Ryoru. Za necelých 70 korun je super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hups :-X :D No ten tam neměli. Byla jsem v Tescu a bylo to dost omezené :) Jinak bych asi vzala ještě levnější :)

      Vymazat
  6. já jsem kdysi dávno cca před 10ti lety něco podobného měla. Dokonce bych i řekla, že to bylo ono a pamatuju si, že jsem byla fakt moc spokojená. Fungoval bezvadně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možné. Ty obaly se celkem často mění :)) JE to šikovná věcička!!!

      Vymazat
  7. Na pupínky (už ty vymáčklé :D) používám zubní pastu, perfektně je vysuší a pupínek se neobnoví, ale pomalu zmizne. Doporučuju vyzkoušet! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. LAdy, mně to pasta ještě zhoršuje :( :D Několikrát jsme to zkoušela a budď mám nevhodnou pastu a nebo mi to prostě nevyhovuje :))

      Vymazat
    2. Zubní pasta mi připadá jako dost prasárna, s prominutím. Lokální přípravky na akné fakt nejsou tak drahý, aby člověka zruinovalo si jít jeden extra koupit, když se náhodou něco přihodí. A jak je vidět, nemusí stát mnoho set korun a zabere to. Taky jsem to v dřevních dobách pubertálního akné zkoušela, vypadala jsem jak blbec, k ničemu to nebylo, takže pasta ne nadarmo je ZUBNÍ a není na akné. Kromě toho, že vymáčknutý beďar už snad není potřeba vysušovat. Je to drobná ranka a do rány si dávat pastu, ehm, co to to má za logiku?

      Vymazat
  8. Ani ne měsíc od rozchodu a už randíš?
    Jinak na akné netrpím skoro vůbec, tak tenhle tip moc nevyužiji, ale výrobek vypadá moc fajn :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KDyž mě někdo někam pozve, proč bych nešla? :) Nebudu přece sedět doma na zadku a utápět se ve vzpomínkách :))
      To že netrpíš na akné je určitě záviděníhodné :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥