Balea - Never ending story balzám na rty

Na některých německých blozích jsem zaregistrovala novinku od Bale a to balzám na rty Never ending story. Děvčata se tam rozplývala nad jeho vůní a hydratací. V neposlední řadě i cenou :D Konečně přišel i do našich DM drogrií. Tak se na něj pojďme mrknout :))

Cena je opět více než příznivá, do 30ti korun. Obal je velice povedený. Moc se mi líbí světle starorůžová barva, styl písma na obalu a roztomilí ptáčci :) Je to typický dívčí obal, co mě vždy zaujme. Vonět má po dračím ovoci. To nevím jak voní, takže neposoudím. Ale voní jako jejich cukrový sprchový gel (pokud jste k němu čichaly, určitě si vzpomenete na tu sladkou vůni, lehce do citronova). Kamarádce nevoní. Cítí chemii. Ale mně se ta vůně docela zamlouvá :) Obsahuje vitamín E a výtažek z dračího ovoce. Pro bezproblémové rty bude dobrý. Pro mé ale není. Mám je do 5ti minut opět celé vysušené a pálí mě. Takže si ho schovávám, až budu mít "dobrý den" kdy má pusa bezproblémová je. Teď to tak bohužel není, Ani proto netočím videa :( Vydržte ;)) Barva balzámu je průsvitná. Dávám mu 3 z 10ti za vůni, cenu a obal :))





Jinak mám na vás ještě otázečku. Kdo z vás se chystá na Majáles? Já už mám konečně lístek. S kým z vás se v Praze 4.5.2012 potkám? :))


                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

25 komentářů:

  1. Já ty balzámy od Baley celkově nějak vzdala, ani ty v kelímku se mi nelíbí, raději si připlatím za něco, co mi fakt na rty pomůže.

    Btw 5. 4.? To už si krapet propásla, ne? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně jediný, který vyhovoval byl melounový a vanilkový! To byl zázrak!

      Samozřejmě 4.5. :D Děkuji za upozornění na chybu :))

      Vymazat
  2. Já ty jejich balzámy ráda nemám, přijde mi, že mi snad rty ještě víc vysuší... tenhle má kamarádka a divně mi smrdí (ten balzám - ne kamarádka :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U mě byl výjimkou pouze melounový a hlavně vanilkový! Snad letos zase bude a já nakoupím zásoby! :)

      Vymazat
  3. Vypadá krásně, ale balzámy od Malei (až ne ten v kelímku) vůbec nemusím ;).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně vždycky naláká ta vůně :-/ :D

      Vymazat
  4. Takže netónuje? To je škoda. Já takovýhle tónovací balzámy "žeru" a v tomhle ohledu jsem do něj vkládala velké naděje.¨Jinak nelze upřít obal - ten se jim doopravdy povedl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nn, ani trošku. Obal je moc povedený :)

      Vymazat
  5. Chystám se na něj :D melounový už mám doma :))
    Jinak na Majáles chci, ale jedinej kdo by tam se mnou šel je kamarádka, která letos maturuje a tak zatim neví, jestli pude nebo ne (podle toho jak bude naučená)... takže mám asi smůličku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně to bylo hned jasný! :D
      A co přítel? Ten by se neobětoval? :)

      Vymazat
    2. Ten maturuje taky :D:D:D:D. Ale hlavně on na tyhle akce moc neni :)

      Vymazat
  6. mám ho zrovna na rtech a vůbec si nemůžu stěžovat, mně vyhovuje uplně ve všem

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Mně tyhle jejich balzámy v tyčince taky štípou do rtů, takže jsem s nima skoncovala nadobro :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi pro mě taky budou pasé... Ale nikdy neříkej nikdy, že? :))

      Vymazat
  8. Já nad Baleáckými balzámy už dávno zalomila hůl, moje pusa je asi moc náročná. Ale tomuhle obalu jsem neodolala, navíc jsem byla hrozně zvědavá, jak asi může vonět "Never Ending Story" :D a klasika - hydratace minimální, vůně, no, zvláštní :D ale aspoň jsem ukojila svoji zvědavost, takže jsem v podstatě spokojená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hlavně že jsi spokojená :D Já i když vím, že nejsou nic moc, další co přijde po tomhle si určitě taky koupim :-// :D

      Vymazat
  9. Tak právě jsem Tvůj blog přečetla až do úplného konce, moc mě bavíš! :-) A k balzámu - nemám sice přímo tenhle, ale dva jiné Balea, nijak uchvácená z nich nejsem, ale stejně vždycky odolám a koupím si ho, pokud mám v kapse třeba jen pár drobných :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to snad ani není možné! Už je zde docela pěkná řádka článků :)) Moc jsi mě potěšila! S těmi balzámky jsme na tom bohužel stejně :D Aspoň to peněženku tolik nebolí :)

      Vymazat
  10. Ahoj, nominovala jsem tě na Versatile Blogger Awards, protože tvůj blog si to rozhodně zaslouží.

    http://www.evelinbeauty.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evelin! Nominace mě moc potěšila! :))

      Vymazat
  11. Na Majáles bych chtěla, ale asi mám smůlu :((

    Zvu tě ke mě na giveaway:
    http://andsatis.blogspot.com/2012/04/giveaway.html#comment-form

    OdpovědětVymazat
  12. Už jsem na něj koukjala, ale bojím se té vůně...

    http://barbsbeautyblog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥