Alverde - Modern Art LE

Tak jsem zavítala opět po nějaké době do drogerie DM a překvapilo mě, kolik nových věcí se v drogerii objevilo. Byla jsem tam docela dlouho a všechno zkoušela na ruku :D Chtěla jsem si koupit "zvýrazňovač - rozjasňovač" od Essence, ale nebylo možno! Bylo tam asi 6 těchto produktů a uplně všechny (!!!) byly ozkoušené a roztřepené. Tak jsem je znechuceně jeden po druhém brala do ruky, podívala se a zase zavírala a vracela do regálu. Strašně mě to vytočilo :D 

Co mě dále hodně zaujalo, byla nová kolekce od Alverde - Modern Art. V kolekci najdete oční stíny, 2 tvářenky, fixátor make-upu, rtěnky, štěteček, oční linky a lesk :) Barvy stínů jsou moc pěkné. Chtěla jsem ty šedo stříbrné, které jsou mega třpytivé! Opravdu jsou nádherné! Ale bohužel už byly vyprodané :( Asi se po nich podívám ještě jinde. Linky jsou také pěkné, ale na internetu jsem četla, že se slévají a rozmazávají. Takže jsem je tam s klidným srdcem nechala :) Rtěnka se mi líbila pouze jedna a nepotřebuji ji. Lesk byl obyčejný, bezbarvý, bez třpytek. Fixátor bych chtěla, ale čekám, až se na některých blozích objeví recenze, jestli stojí za to :) 


Tvářenky jsou fakt  nádherné. Obě dvě. Vzala jsem si jen jednu, tu do růžova v odstínu Schocking Pink. Tvářenka je hodně hodně hodně pigmentovaná. Stačí štětec rychle "namočit" do tvářenky a máte barvy na celou půlku obličeje :D Opravdu to s ní chce opatrně. Pěkně se roztírá (blendí) do ztracena. Výdrž je hodně dobrá. Vydržela spoustu věcí ;) :D Barva je krásná teplá tmavá růžová. K blendulkám mi sedí. Jak vypadá na tmavší pleti nemám tušení. Moc si to neumím představit. Ale třeba jo :) Stála 99Kč a dávám jí 9 z 10ti!





Pigmentace je ještě větší. Bohužel, můj foťák je žrout barev :-//


Další věcí, kterou jsem si odnesla, je štěteček na linky. Četla jsem spousty a spousty recenzí na tyto zahnuté úzké štětce, že se prý s nimi pracuje mnohem lépe. Tak jsem neodolala :) S tím já souhlasím jen na půl. Linka nad víčkem se mi dělá mnohem lépe zkoseným štětcem ale souhlasím v tom, že ocásek/ křidélko u  vnějšího koutku se mi o hodně lépe kreslí s tímto štětcem. Linu vykreslí opravdu tenkou, skvěle se v ruce drží. Stál 49Kč a dávám mu 7 z 10ti.




                                                                                                                              Vaše Aneta ♥

29 komentářů:

  1. já už mám DM absťák a asi ještě chvíli mít budu,bo mi můj "manžel" nesměl hrát hry,ale musel nakopnout motor a vyrazit....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mě pobavila :D To si chce buď dupnout a nebo udělat smutný očička :D

      Vymazat
    2. očička nezabrala, tupnout neumim, to by chtěla spíš konečně po 12ti letech, co mám řidičák, vyrazit na silnici a osamostatnit se, to by to chtělo!!! jenomže, to už bych manžela asi na nic nepotřebovala :D

      Vymazat
    3. To je škoda, že nezabrala :( :D No to já pro jistotu nemám řidičák vůbec... :D

      Vymazat
  2. Já jsem si vzala obě tvářenky a ty stříbrný stíny, využívala jsem kuponek s 20% slevou, tak jsem toho v euforii naházela do košíku hodně :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, tak to ti závidím! Budu čekat na tvou recenzi, snad bude :D

      Vymazat
  3. jojo ten štěteček je príma. Taky se mi líp pracuje s tím zkoseným, ale ocásek dělám tímto :)

    OdpovědětVymazat
  4. A co říkáš na ty rtěnky? Moc se mi líbí ta úplně vlevo :) Barva tvářenky ti sedí skvěle a ty stříbrný stíny chci! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rtěnka se mi líbila ta urpostřed. Ale byla skoro stejná, jako ta, co mám od Rimmel z kolekce od Kate Moss. Ta vlevo byla taky hezká. Taková cihlová, ale podobnou zase mám od Essence z LE jak byla ta námořnická. Jinak finish byl takový pololesklý, možná bude i hydratační, nevím. Ale holky si rtěnky od Alverde obecně chválí :)

      Vymazat
  5. Ta tvářenka se mi mooooc líbí. Poslední dobou jsem nějaká až moc ujetá na tvářenky.. =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej. Ještě nedávno jsem měla jednu a teď jich mám 8 :D

      Vymazat
  6. Mě tahle kolekce vůbec nezaujala, snad Alverde brzo přijde s něčím lepším! Uvítala bych něco na způsob Mademoiselle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě akorát na téhle kolekci mrzí, že má stejné obaly, jako stálá kolekce. To mohly obměnit no. Ještě když má tak pěkný název :)

      Vymazat
  7. Tahle LE mě nadchla, rtěnky mi moc hydratační nepřijdou, jsou takové hutné s úžasnou pigmentací. Koupila jsem si tu do oranžova, protože tu z námořnické kolekce od Essence sem poslala dál, strašně zalézala do rýh a vypadala na rtech jakoby ,,sraženě", zato tahle, stačí jeden tah a kryje na 100%, což může někoho odrazovat.
    Markét

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti za informace :) Tak jsem si myslela špatně, že jsou hydratační :) Já mám naopak radši ty sheer rtěnky než ty uplně krycí. Takže mně od Essence vyhovuje :)

      Vymazat
  8. Haha, co všechno vydržela?:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Čekala jsem, kdo se toho chytne :D PSSSST! :D

      Vymazat
  9. Ta tvářenka vypadá mc hezky a sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  10. mě zaujal jen ten fixátor make-upu, ale nedávno jsem si koupila jiný, tak tenhle asi nebudu kupovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, mohla jsem mít porovnání recenzí, jestli si ho koupit nebo ne :D :)

      Vymazat
  11. Tvárenka na tebe vyzerá super! Som zvedavá či táto kolekcia bude aj u nás, ak áno, asi jej tiež neodolám :D
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší, tvářenka vypadá krásně :).

    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. skvělej článek, vážně se ti povedl:))
    a máš nádherný oči :))

    OdpovědětVymazat
  14. ten štěteček máme u nás v DM taky, ale za ještě směšnější cenu 14 korun :)

    OdpovědětVymazat
  15. tu růžovou tvřenku jsem si taky koupila..neodolala jsem té straaašně moc růžové barvě..i když líbí se mi obě ;)

    OdpovědětVymazat
  16. Tvářenka je super :) A jo, to znám, když mi foťák sežere barvy:D Super blog:)

    OdpovědětVymazat
  17. Zrovna včera jsem brousila po DMce a také jsem něco z Alverde ulovila. Ta tvářenka vypadá moc fajn, pěkná jemná barvička. Podobnou teď měli v Oriflame od Very me v akci se štětcem. Já včera ulovila ve výprodeji několik kousků z kolekce s černou mašličkou. Je geniální :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥