Zvýším vám ego! Ať chcete, nebo ne! :D

Dobrý večer dámy. Dnes jsem se rozhodla napsat článek, které se bude týkat každé z nás. Nebude o kosmetice ani módě ani ničem podobném. Bude se to týkat vás! Vašeho myšlení. Vaší osobnosti. Vašeho EGA. A vaší krásy.

Nebudu určitě jediná, která nad takovými věcmi přemýšlí. Jsem obyčejná holka s průměrným egem, které mi v poslední době celkem kleslo. Tak jsem se rozhodla s tím něco udělat. Všechno, co se kolem nás děje můžeme totiž ovlivnit. A teď se asi ptáte "Jak? Jak já můžu ovlivnit to, jak o mně přemýšlí ostatní, co o mně říkají a co si myslí?". Tak já vám to povím. MUSÍTE TOTIŽ ZAČÍT SAMY U SEBE.

Nikdy vás okolí nebude mít rádo, pokud vy samy se nebudete mít rády. V dnešním mediálním světě nás obklopuje tolik pseudo výmyslů. Módní časopisy nám diktují co máme nosit a hlavně jak máme vypadat. Pokud nemáte 50kg, jste tlusté. V každém druhém článku čtete co se klukům líbí (většinou dlouhé blond vlasy, aspoň trojky a sexy prádélko). Nevím, kde tyhle respondenty oslovují... Tolika klukům se líbí hlavně to, co máte v hlavě, vaše inteligence a hlavně (!!!!!!!!!!!!) SMÍCH!!!!

Ve filmech hraje hlavní hrdinku málokdy normální žena s ženskými tvary a menším poprsím, než jsou trojky a výše. Tohle naše myšlení ovlivňuje. Spousta holek, dívek a žen to bere vážně. Mají z toho komplexy a často končí i v nemocnicích, nebo se musejí obrátit na odbornou pomoc. Ženy v časopisech JSOU DOKONALÉ A BEZ CHYBIČKY. Tváře mají vyretušované, křivky jim ve photoshopu vymizíkovali, někde ubrali, někde zase přidali. Pak když tu ženu v reálném světě potkáte, ani ji nepoznáte.

Já jsem se pokusila také vyrobit něco, co neodpovídá realitě. Předem říkám, že nejsem žádná grafička ani nic takového. Měla jsem k dispozici nějaké programy, které běžně na internetu stáhnete. Nic světaborného. A podařilo se mi vytvořit toto. Starší žena s vráskami, kterou jsem upravovala, vypadá po mé "proměně" jako dvanáctileté děvčátko. Neříkám, že to vypadá uplně přirozeně. Jen vám chci naznačit, že profesionál by to udělal mnohem lépe a tak, že byste ani nepoznaly, že se nějaký zásah počítačovým programem odehrál. Schválně si zkuste zakrýt PO a pak zakrýt PŘED. Uvidíte ten rozdíl.



Když se nám děje něco špatného negativně  i myslíme. Tím se ale věc ještě zhoršuje. My se propadáme až na dno. Tvoříme si deprese. Čím víc se do toho boříme a cesta zpět je někdy hodně obtížná. Zkusme proto zastavit tu věc, která se nám nelíbí, již v počátku. Proberme to s někým, komu důvěřujeme. Nechme si od něj ukázat JINÝ ÚHEL POHLEDU. Spolu určitě najdeme kompromis, jak danou věc vyřešit.

Pokud budete myslet pozitivně, budou se vám i pozitivní věci dít. Tomu se říká ZÁKON PŘITAŽLIVOSTI. Budete přitahovat jen ty věci, které chceme.

Buďme vděční za to, co máme. Neříkejme věty typu: Na tohle nemám, To si nikdy nemůžu dovolit. Ano, vy si to nedovolíte, protože to říkáte. Zkuste změnit přístup na věty typu: Tohle si moc přeji a já to dostanu. Sice je to drahé, ale najdu si brigádu a za pár týdnů/měsíců/let na to našetřím a DOSÁHNU TOHO!

Dejte si nějaký cíl. Nějaký přiměřený cíl, který se dá celkem lehko vyplnit. Až ho dosáhnete, budete šťastné a motivované k dalším úspěchům.

Holky, mějte se rády! Každá máme nějakou tu vadu na kráse. Ale není to nic hrozného. Třeba právě proto vás má okolí rádo. Třeba to je právě ta zvláštnost, které si ostatní všímají a která se jim na vás líbí. Máte menší prsa? NO A CO! Jsou přesně do ruky a kluci nemusí mít strach, že se s nimi udusí. Dá se tomu pomoct i push upkou. Máte křivé zuby? Někteří tvrdí, že zuby ukazují charakter a osobitost. Máte malé oči? Pomocí líčidel se dá dosáhnout i jejich optického zvětšení (čekejte video :D). Máte silnější stehna? Nevadí. Váš kluk je miluje a MILUJE VÁS TAKOVOU, JAKÁ JSTE! 

Umějte přijímat. Pokud vám někdo řekne kompliment, poděkujte. Neříkejte: Aaaale prosim tě! Nepotřebuješ nové brýle?! Usmějte a poděkujte. Když jsem to začala brát takhle i cizí lidé na ulici mi začali říkat komplimenty. Dneska v metru mě zrovna nějaký starý pán chválil, že vypadám jak z katalogu :D O pár kroků dál mi nějaký mladík řekl, že jsem kočka. Je to milé. Užívejte si to :))

Doufám, že vám takovýto typ článku nevadil a třeba vás i inspiroval. Chtěla jsem se o své myšlenky s vámi podělit a některým z vás pomoct k tomu, aby si zvýšily ego, pochopily, že nejdříve musejí mít rády samy sebe, aby vyzařovaly pozitivní auru/vlny/náladu - říkejte tomu jak chcete, je to to samé :))



                                                                                                                      Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. Moc hezký článek! Snad někomu pomůže pochopit, že jak se ostatní chovají k nám je jen odraz toho, jak se my chováme sami k sobě! (záměrně píšu měkké i, třeba to čte i nějaký kluk) ;.-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný článek! Ale kdo se neumí mít dostatečně rád tak nějak přirozeně, je pro něj strašná dřina se to naučit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda moc pěkně jsi to napsala!:-) Super článek:-)

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkně se mi to četlo, děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezky napsáno a pravdivě! Jaro je ideální na pozitivní přístup :)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný článek! Myslím, že něco takového jsem přesně potřebovala, učím se vážit si sama sebe nějaký ten pátek a i když to není 100%, dělám pokroky...
    Je ale smutné, že ne všichni berou krásu, pohodu a normálnost tak, jako ty, nebo jiní. Denodenně totiž potkávam lidi, kterým tvoje (naše) postoje připadají směšné a naivní. Protože to podle nich společnost nikdy neocen a nikdy se tak nezachová.
    A to je dost demotivující.

    Ale i tak - děkuji za tak skvělý přístup a článek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuju. I mně přišly tyto postoje naivní... Ale život tě naučí a hlavně mi s tímhle moc pomáhá přítel. Za to mu patří velké díky! Tobě moc moc moc držím palce, ať stále děláš pokroky :)

      Vymazat
  7. Pěkný článek..inspirace u http://brunetteparisandchocolate.blogspot.com/ ?? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Ne ne, tento blog jsem nikdy neviděla. Shoda náhod :))

      Vymazat
  8. Myslím, že to jde trochu i s věkem. Dneska už je mi jedno, co si o mě kdo myslí, spoustu věcí, co jsem třeba ve 20-ti řešila, jako např. ulomenej zub, že ani nevylezu z koupelny... atd. Zub nemám dodnes, ale už takový nesmysly neřeším. I když já jsem pověstná tím, že mám prý ééééééééégo až do nebes a že se brzo probourám k sousedům nad náma.....:-D A jelikož už dnes nic neřeším, tak neřeším ani 40 kg, který mi po malým nezmizely a svoje ego do nebes si klidně nechám i tak:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi jo. A u někoho se to naopak s věkem zhoršuje. Je to relativní. Určitě buď dál sebevědomá a na ostatní hoď bobek. Hlavní je bejt šťastná a líbit se sama sobě :))

      Vymazat
  9. Nejlepší článek, vážně! Přečetla jsem ho jedním dechem a obdivuju, jak jsi to mohla tak krásně napsat a tak přesně vystihnout...Díky za něj! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za pěkná slova! Potěšilo mě to :))

      Vymazat
  10. Naozaj veľmi pekný článok:) ono je to všetko len v našej hlave, pozitívne myslenie dokáže veľa :)

    natshells.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O to se přesně teď pokouším. Už to má i nějaké výsledky :))

      Vymazat
  11. pěknej článek, optimismu je fakt potřeba!

    OdpovědětVymazat
  12. Určitě jsi četla knihu Tajemství nebo viděla film, že? Ve mě osobně zanechal velkou stopu a všem doporučuji. Krásně napsané a shrnuté! Osud nejspíš nezměníme, ale můžeme změnit náš životní příběh, myslet na to co chceme a ne na to, co nechceme! PS: Vesmír prý totiž nezná slůvko ne a jakékoli jiné negace, přijímá pouze jasné informace. Takže slůvko chci směle zapojte do svého slovníku! Díky za článek!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu. Viděla jsme film :) Koukala jsme na něj dvakrat. Poprvé jsem nedošla ani do půlky, nebavilo mě to, přislo mi to supidní... Teď jsem ho zhltla hned a celý a chytlo mě to a věřím tomu :)) Všechno totiž jde, když se chce :) Nemáš za co. To já děkuji za pěkný komentář :))

      Vymazat
  13. Neispirovala i Aluška http://karolinaloskotova.blog.cz/1101/1-kurz-sebelasky-proc-je-nezbytne-mit-se-rad ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne tento blog jsem také nikdy neviděla. Neinspiroval mě nikdo. Jen moje životní situace

      Vymazat
  14. Moc, moc, moc Ti děkuji! Vážně .. Vždycky, když mi kamarádka řekla:" Jsi kočka." řekla jsem jí, že moc přehání atd. Vždycky jsem na sebe koukala tím stylem, bože, roste mi zadek a stehna, mám křivý zuby, malá prsa, ošklivej obličej ... Poslední dobou se snažim být sama se sebou spokojená a tento článek mě k tomu ještě více motivuje, tak Ti za něj opravdu moc děkuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano i já jsme taková byla :) Teď se vše snažím přijímat tak, jak to přijde a myslet pozitivněji. A nemáš vůbec za co :))To já ráda :)

      Vymazat
  15. Moc pěkně jsi to napsala a obdivuju tě. Já jsem bohužel docela pesimista, moc na to nevěřím a i když se snažím, moc mi to nejde :) Beru prostě věci tak jak přijdou, nejsem z nich nadšená a nikdy nebudu, pozitivní přístup mi moc dlouho nevydrží... :-/ :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle se musí trénovat. Někdo se s tim narodí a my se holt musíme snažit to změnit :)) Držim place, ať ti to jde líp :))

      Vymazat
  16. Fajn článek. Ale je to taaaak těžké. Film tajemství jsem taky viděla a fakt se snažím být pozitivní, ale přiznávám - moc se mi to nedaří. Všechno, do puntíku všechno co je v tomhle článku VÍM. A přesto to nejde. Poslední dobou se mi daří všechno na co sáhnu a já si vždycky řeknu jen: hm, tak o.k. Zatímco kdyby se mi to nepovedlo budu se týden topit v depresích a šílet. Ufff, fakt nevím jak z toho ven :D

    OdpovědětVymazat
  17. Právě jsem narazila na tenhle článek a moc se mi líbí Tvoje rady. Chápu holky, co se s tím perou. Člověk, když se z něčeho moc raduje, tak vzápětí většinou dostane nějakou "ťafku", a když se to párkrát opakuje, tak místo, aby měl radost z pochvaly, už se předem bojí, co zase přijde. Naučila jsem se neradovat se moc nahlas - prostě to tak nějak s úsměvem "pozitivně vstřebat" a připomínat si ty pochvaly a hezké věci a špatné hned hodit za hlavu a zapomenout na ně a i když se někdy zdá, že nás převálcují, říct si: po každém špatném období přijde zase lepší, a nebo všechno zlé, je pro něco dobré. A jinak souhlasím s Blondie007: s věkem se člověk se sebou smíří a bere všechno víc s nadhledem. :-)) Luciš.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥