Wishlist for spring 2012

Dnes jsem si pro vás připravila přehled výrobků a oblečení, které bych si chtěla na jaře pořídit. Je to i taková pomůcka pro mě, abych si to vše pamatovala :D A jak se vím líbí? :))

Pastelové sáčko
Náhrdelník s hroty z Asosu
Černé basic lodičky, baleríny, nějaké crazy lodičky
Make-up Bourjois Healty mix
BB cream
Umělé řasy
Bázi Pearl od Dermacolu
Korres balzám na rty
Paletka očních stínů, bronzer, tvářenka a lesk Too faced
                                                                               
                                                                                                                              Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Náhrdelník a růžové lodičky jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty lodičky už mají v mém čísle vyprodané :((

      Vymazat
  2. že si koupím takové sako už se chystám pěknou chvíli a pořád nic:D
    jinak pěkné věci!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě taky :) Mám jen černé.

      Vymazat
  3. Milá Anet, máš ti krásně naplánováno :) Moc se mi líbí vše, co si hodláš pořídit, jen v těch botách na ultravysokém podpadku bych si dozajislat zlomila nohu, musela bych si pořídit nižší :) Tak ať ti to vyjde a průběžně nás informuj :) pěkný den. Meduňka

    http://medunka-b.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Meduňko, oni zas tak vysoké nejsou, díky své platformě. Ale uznávám, že na běhání po městě a zařizování to moc není :)) Proto samozřejmě potřebuji nutně i baleríny! :D Tobě také pěkný den!

      Vymazat
  4. Na sáčko v podobné barvě a BB cream se taky chystám. Hezký wishlist :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. sáčko v lososové barvičce mám...nám blondýnkám sekne :)
    Lodiček není nikdy dost :)

    OdpovědětVymazat
  6. barevné sáčko mám také ve svém fashion wishlistu, zatím jsem ale v obchodech nenarazila na žádné pěkné :-/ Buď je moc drahé, nebo špatně ušité... Jinak bázi od Dermacolu mohu jen doporučit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥