Video - Jarní look

Tak když jsem minule začala s tím jarem, tak v tom budu pokračovat :) Natočila jsem pro vás makeup video, kde měl být jarní look. Když se řekne jaro, představím si záplavu barev. A to jak na oblečení, v přírodě a tak, tak na obličeji. 

Předem musím říct, že modrou na očích mám asi tak po 10ti letech. Na mě je to moc bujaré, výstřední a málo komu modrá sluší. S modrou se musí opatrně. Chce to cvik a trpělivost. Já tedy nemůžu říct, že by mi modrá slušela, nebo že se s ní dokonce umím namalovat. Berte to jako takový experiment a výstřednost. Někomu se to třeba ale bude líbit :) Pokusím se těch jarních looků vytvořit více. Ale dejte mi čas! :D Tak enjoy!!!






7 komentářů:

  1. Náhodou se ti to povedlo a sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  2. taky se mi ta modrá líbí.podle mě je to vydařený look

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že se ti z toho štětce od Essence taky vypírá ta fialová barva :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tenhle post je fakt super stejně tak, jako to video! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné těšim se na falší tvá videa :)

    OdpovědětVymazat
  6. Sice je to jedno z výreznějších líčení, ale řekla bych, že se ti povedlo a moc ti sluší :) Už se moc těším na další videa a podobné experimenty, jak ty říkáš =)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Holky děkuju za komplimenty :)) Jsem ráda, že se vám líbí. I když je dost neobvyklý :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥