Splnění jednoho z mých snů + video

Dneska mi můj milý splnil dávný sen. Vzal mě totiž na oslavu našeho výročí (dnes tedy již 1rok a 14dní :D, abych byla přesná. Pořádek musí být!) do restaurace v Palladiu na Running sushi. No řeknu vám, takhle jsem se již dlouho nepřejedla :) Jídlo bylo výborné, výběr taky super! Jen po nějaké době jak se to opakuje a jak talířky běhají stále dokola, přijde vám to vše už pak známé :D Občas kuchaři přihodili něco nového. 

Byla jsem moc zvědavá na asijské dezerty a tady jsem jich několik mohla ochutnat. Nejvíce mi chutnaly smažené banány v těstíčku s medem. To byla chuťovka! Ale byly dost syté. Dále jsem ochutnala jejich puding, želé s ovocem, malou buchtu s náplní z fazolí, mangovou a kokosovu kašičku a spousty ovoce (jahody, melouny, pomeranče, ananasy,...). 

Nejvíce mi chutnalo samozřejmě sushi, na které jsem měla největší chuť. Bylo výýýýýbornééééé! Tak kvalitního lososa jsem ještě neměla. Dále byly na výběr různé saláty ze zeleniny, z mořských řas, špízy z chobotniček, nakládaná zelenina, mušle, žampiony, obalovaná chapadélka (viz přítelova fotka :D) Chapadélka byla zajímavá. Chutnaly jako kuře, ale byly o dost tužší. Dále krevety a krevetky na různé způsoby, řízečky, jarní závitky,rýže a nudle. No byla toho spousta a my odcházeli po dvou hodinách totálně napraní. Moc se mi tam líbilo a tento podnik bych ještě někdy chtěla navštívit :)

Jako bonus jsem pro vás natočila video, ale bylo tam přítmí tak je video celkem nekvalitní. Navíc jsem ho točila v době, kdy nebylo přidáno moc talířků, takže tam neuvidíte vše, o čem jsem psala výše :) Ale pro představu to stačí :)

A co vy, byly jste už někdy na Running sushi? Popřípadě chtěly byste vyzkoušet? :))









                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


14 komentářů:

  1. Video mi nejede, prý je soukromé :( Jinak sushi jsem nikdy neměla, ochutnat bych někdy určitě chtěla, ale až tak po tom netoužím, tak nějak tuším, že mě to stejně asi moc nepoleze :D Jinak máš super přítele, že ti splnit jeden z tvých snů :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, já ho zapomněla povolit :D Už ti to půjde :) Já myslim, že by sis sushi taky zamilovala :) A ano, mám :))

      Vymazat
  2. Hmmmm to zní zajímavě..! Škoda že jsem o tom nevěděla, než jsme jely ve středu do Prahy :D tak třeba příště :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to muselo být něco! Vypadá to úžasně, i když já sushi moc nemusím:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle neznám, ale sushi miluju!

    OdpovědětVymazat
  5. No já sushi ještě neměla , ale chci ho zkusit , ale mě trochu děsí to, že já nerada jím ryby :/

    OdpovědětVymazat
  6. tyjo, tam jsem nikdy nebyla, ale teď jak to vidím, tak hrozně chci :D

    OdpovědětVymazat
  7. Holky určitě vyzkoušejte! Za 300 se tam nacpete k prasknutí :D

    OdpovědětVymazat
  8. sushi mi nechutná je to věc chuti,ale i přesto holky nebojte se to zkusit

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥