New in

Nedávno (no nedávno... už je to asi rok a půl :D) jsem dostala od mámy malou černou cross kabelku. Bohužel mi odešla do kabelkového nebe a já od té doby neměla žádnou malou kabelku, která by ji nahradila. A dnes nadešel den, kdy jsem si pořídila za ní náhradu. Je z FF a je nááádhernááá! Někomu možná bude připadat jako dělaná pro mladší generace, ale tak já nejsem zas tak stará, abych si nemohla dovolit mašli na kabelce! :D Většinou stejně nosím velkou hnědou prostornou kabelu, ale změna je život :)) Stála mě 300Kč.

Dále jsem si konečně pořídila sešit do školy! :D dlouho jsem nemohla najít takový, který by se mi líbil. Jelikož mi na VŠ stačí jen jeden, dávám si záležet na jeho designu. Tenhle mě uchvátil! Potisk je zebří a mně přijde naprosto senzační. Jednoduchý, troufám si říct i elegantní! Koupíte v Tescu.

Dneska jsem se dostala konečně k mé kadeřnici. Ta se zděsila, hned jak jsem vešla do dveří, že mám odrost jak po roce! :D No bylo mi trošku trapně, ne že ne. Ale když nemáte prostě čas, abyste si ke kadeřnici zašly, nedá se nic jiného dělat, než ten odrost přežít i o měsíc déle. A že byl teda pořádný, aspoň 7mi centimetrový :D Teď mám vlásky konečně zas jednolité a blonďaté a konečně mám zase patku a ne ofinu pod nos. No už to začínalo být dost nepraktické.




Blbá fotka, jinou nemám, ale pro představu stačí :D

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥




20 komentářů:

  1. Hm, to co vždycky mám na hlavě když si přeju patku se tvé dokonalé patce nepodobá ani zdaleka, tak to vopižlám sama a je to lepší, přinejhorším si můžu stěžovat sama sobě:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chce změnu kadeřníka :) Já tu svou hledala 17 let :D a ted uz 4 roky nechodík jiné :)

      Vymazat
  2. Kabelka je moc pěkná! Na VŠ taky používám jeden sešit na celý semestr, ale pravda je, že když se začínám učit na zkoušky, tak mám pocit, žepořád jen listuju a nikdy nemůžu najít to, co právě potřebuju:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám rozdělený sešit na tolik částí, kolik mám předmětů. Pomáhají na to barevné papírky, což právě začínám praktikovat. Třeba o tom někdy napíšu článek :)

      Vymazat
  3. Ta kabelka je krásný, stejně jako ta její cena :)) Jinak patka ti moc sluší,a náhodou se mi na tý fotce lííš. Tedy oči na ní máš takové zářivé, plné života a pronikavé =)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano :) Ježiš děkuju :D No koukám tam trochu jak vrahoun :)

      Vymazat
    2. Ale jako krásnej vrahoun :)

      Vymazat
  4. Na tu kabelku jsem se dívala, je moc hezká. :) Jinak tento sešit mám ve verzi A5 taky. :) Plus k tomu ještě takové plastové desky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Je moc pěkná a docela prostorná i když se nezdá. Ten sešit se tam vejde, dokonce ji i zapnu. Na ten menší jsme koukala také, ale nestačil by mi asi. Ty desky jsou moc hezké. Ale já bych je nevyužila :) Už mám jiné. Stejné, ale jinak barevné :)

      Vymazat
  5. Kabelka je moc hezká, už jsem po ní v F&F pokukovala :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. miluju kabelky s mašlema :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten tvůj první komentář byl lepší :D:D:D Hodně mě pobavil :D ale tenhle je jasnější :D Také mám ráda mašle :)

      Vymazat
  8. Stejný sešit mám :D Používám ho jako laboratorní deník :-) a všichni mi ho chválí :-) Kabelka je moc pěkná :-)
    http://andrea-levander.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad mi ho taky někdo pochválí :D Děkuji :))

      Vymazat
  9. TA kabelka je úžasná a ten sešit též ! :-) A náhodou je to dobrá fotka :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥