New in - Benefit 6 Piece Skincare Set

Po chvilce napětí vám to už konečně ukážu :) Objednala jsme si tyhle malé krasavce od Benefitu. Padly mi do oka hned, jak jsme je na Asosu uviděla! Moc jsem po této řadě toužila hned jak jsem se o ní dozvěděla. U nás jeden výrobek vyjde na cca 800Kč, což je pro mě pálka... Na Asosu za tuto mini sadu dáte 10Liber. Z účtu mi bylo odečteno 300,65Kč. No to je super cena ne? Na to že můžete vyzkoušet téměř všechny produkty z řady. :)) Mám chuť o tom básnit již teď, ale nemám ještě nic vyzkoušeno. Takže se krotím a nerozepisuji se ani o vzhledu a ták. O tom až v regulérní recenzi i s fotkami. A teď hurá zkoušet!!! :)))


gif animator


                                                                                                                                  Vaše Aneta ♥

17 komentářů:

  1. vypada to skvele! tesim se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  2. můžu vřele doporučit ten hydratační krém, je báááječný! a krásně voní! taky o něm budu časem psát :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těším se na zkoušení a s tou vůní souhlasím!!

      Vymazat
  3. Moc pěkné, už abys to odzkoušela a napsala recenze:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, já čekala že to bude NYX! Sama čekám na balíček z kosmetika-usa.cz už měsíc a pořád nic :(

    Ale tohle vypadá dost báječně! Nemůžu se dočkat recenze, popřípadě bych si také objednala :) Jinak máš super blog, ráda jsem chodím pro inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná se NYXu odemě dočkáš ;))
      Snad ti to už co nejdřív přijde, takové věci jsou nemilé :( A děkuji :))

      Vymazat
    2. hele, já taky čekám tak nějak dlouho a už mě to pěkně štve! (jestli si to přečteš, ozvi se mi prosím na mail july.mayova@gmail.com)

      Vymazat
  5. z hydratacniho kremu jsem byla nadsena mesic, pak se mi zacaly delat zarudly, suchy mista na tvari, nikdy driv se mi nic takovyho nedelalo, problemy s pleti nemam..myslela jsem, ze je to baze, protoze tu jsem pred tim nepouzivala..byl to ale krem..takze za me neee, i kdyz voni krasne, to je pravda, asi nejlip ze vsech kremu, co mam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad se mi taková reakce vyhne obloukem! A vůní hodnotím také naprosto pozitivně :)

      Vymazat
  6. můžu se zeptat jestli jsi něco platila za poštovné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani korunu :) Na Asosu zaplatíš jen za produkty a oblečení, které objednáš :)

      Vymazat
  7. super! mam tuhle mini sadu taky doma a balim si ji sebou vzdycky, kdyz mam nekde prespat nebo cestuju :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji teď používám doma, ale zatím s tebou souhlasím, že je super :))

      Vymazat
  8. A kolik je obsah jednotlivých produktů? Na asosu jsem se to nedozvěděla, písneš mi to prosím sem? Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  9. Samozřejmě :) Facial wash - 8,9g, Prep toning lotion - 8,9ml,Eye cream - 3g, Facial creame - 8,9g, triple performing facial emulcion - 8,9ml, Refined finish facial polish - 8,9g :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥