Má první zásilka z USA ever! :D

Dneska mi došla má úplně první zásilka z USA! Dodání bylo bleskové! Trvalo jim to týden a pět dní. Tak co myslíte, že si Anetka objednala? :)) Hádejte a večer vám to prozradím. Samozřejmě začnu dnes také testovat :))

gif animator



                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

15 komentářů:

  1. jsem zvědavá co sis objednala, a těším se na recenze :))

    OdpovědětVymazat
  2. napadají mě štětce a UD naked :) jinak netuším

    OdpovědětVymazat
  3. a já to vim co ti přišlo! :D (mně bohužel ještě ne a jsem z toho dost nervózní a naštvaná...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Suzie, není to to co myslíš. To mi totiž taky ještě nepřišlo a jsem z toho nervózní :D

      Vymazat
    2. sakraaa :D a kdy sis to objednávala? mně se to údajně od minulýho pondělí válí na celnici, tak nevim no :/

      Vymazat
    3. Hele už je to třetí týden. Dneska jsem jim psala o číslo zásilky, abych to mohla sledovat. Protože znám jak to u nás chodí.... :-//

      Vymazat
    4. no u mě měli odesílat 16.2., takže taky tak nějak :( ale psali mi mail, že je to minulý pondělí na celnici a že to co nejdřív odešlou.. tak nevim jestli se to furt válí na celnici nebo jestli se to ztratilo nebo to vůbec neodeslali...ach jo :D

      Vymazat
  4. Nevím :( :D Ale jsem strašně zvědavá až to prozradíš.
    Už se nemůžu dočkat večera :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se nemůžu dočkat, až vám to prozradím :D

      Vymazat
  5. To bílý vypadá jak nějaký obálky, ale to sis určitě neobjednala :D
    nebo snad jo? HAHAHAHA už se těším! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. No jo, ja jsem pitomec! :D Tady šířím špatné informace... No až budu dělat review o výrobcích, uvedu to na pravou míru :)) Díky za upozornění :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥