Kupon na BB cream :)

Právě jsem narazila na skvělý slevový kupon. Pořídíte si za něj BB Cream od Garnieru za skvělých 150Kč (50Kč sleva z 200,-). Akce platí do 30.4.2012 :)) Stačí si ZDE VYTISKNOUT KUPON a předložit ho na pokladně :)) Za tu cenu už stojí za vyzkoušení, co myslíte? :))

 

                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Já stále váhám. I za těch 150kč. prý je i světlá verze tmavá a s pravým BB krémem to nemá nic společného.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To sice nemá, ale mně vyhovuje a až mi dojde, koupím si ho znovu :)) Recenzi jsem na něj dělala :) Mám světlý a já jsem hodně světlá a přizpůsobí se :)

      Vymazat
  2. uvažuju, že si pro něj taky zaběhnu konečně :P .. ale mám pocit, že v DM je dražší (tuším 260 Kč)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je právě v akci za 199kč + kuponek = 150 :))

      Vymazat
    2. super :) děkuju za info

      Vymazat
  3. Koupila jsem si ho snad mezi prvníma.. Mám těn světlý - mám snad nejsvětlejší pleť na světě:D, takže na mě je akorát, ale pro někoho s normální pletí bude moc světlý.. a ten tmavý zas moc tmavý:)
    hydratuje, ale nekryje - to opravdu minimálně. Ovšem na vyzkoušení - proč ne?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, já ho měla ještě asi 3 měsíce před tím, než byl u nás na trhu. Mně barva sedí, tak sjem ráda že nejsem něco "mezi" :D

      Vymazat
  4. Segře moc vyhovuje ale na mě je ten světly možná docela světlý :D a hlavně nezakryje, a to ja potřebuju- sjednodit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to hodně lehká varianta. Já se těším, až ho budu nosit v létě :)) Teď taky potřebuju krytí. Ale když jdu jen tak ven, dám si BB a s make-upem se nemažu :))

      Vymazat
  5. Sleva 100 Kč na nákup nových brýlí z Optika Aleš Novák Český Brod. Slevy se nesčítají.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥