Essence: Marble mania - Blush

Tak ji konečně mám! Hodně jsem po ní toužila hned jak jsem ji viděla v připravované kolekci na stránkách Essence. Dneska jsem si zaběhla do Palladka a byly tam poslední dvě. No upřímně sem po ní nejdřív šáhla a pak až šla vyzkoušet tester. Bála jsem se, aby mi ji někdo nevykoupil :D Bylo tam totiž docela narváno u stojanu. 

Tak a teď se konečně dostávám ke tvářence. Barva je prostě nádherná! O mramorovém looku se snad ani nemusím zmiňovat. Barvičky jsou od žluté, přes růžovou, korálovou a červenou. Po smíchání dostávám barvu třpytivě korálovou. Přesně jakou jsem si přála, aby tvářenka měla :) Myslím, že k mému typu pleti docela sedne. Možná se mi líbí i víc, než kdejaká růžovka :) No koupi rozhodně doporučuji. Za 85Kč je skvěláááá. TeĎ asi nebudu používat žádnou jinou :D

Z kolekce se mi líbil ještě lak v broskvovém odstínu. Zatím jsme si ho ale nepořídila, jelikož catrice má mít teď v kolekci podobný a já si chci prohlédnout ještě ten a vybrat si hezčí :))

Jinak na posledních fotkách omluvte intenzitu tvářenky. Trošku jsem to přehnala, aby byla barva viditelná. Dá se totiž pěkně vrstvit :))








                                                                                                                        Vaše Aneta ♥




9 komentářů:

  1. taky jsem pro ní hned běžela, jsem si jí hrozně přála. Barva je to krásná :)

    OdpovědětVymazat
  2. no mě nějak tahle tvářenka neuchvátila...a tak jsem sáhla po krémové od essence :)
    Opravdu ti ta barva sekne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Mě zas neuchvátily ty "pěnové" ač jsem se na ně těšila :((

      Vymazat
  3. Máš super blog, projela jsem asi 4 stránky zpátky a hezky jsem se začetla! :)) Už jsem tvůj follower :))
    Já moc tvářenková nejsem, ale tobě tenhle odstín vážně sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se pro ni taky chystám, bohužel jsem na to zatím neměla čas, tak doufám, že tam na mě aspoň jedna zbyde :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. já se na tu tvářenku taky těšila, ale teď jak koukám na tu barvu, tak mě docela zklamala... no uvidím, až jí vyzkouším naživo, jdu omrknout tu novou kolekci...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥