Essence - Fruity

Tak konečně vymizela z regálů příšerná limitovaná edice Legends of ty sky a máme tu mnohem lepší Fruity. Na internetu mě tato kolekce moc nezaujala. Dneska jsem náhodou zavítala do Rossmanna a čekalo na mě malé překvapení v podobě této nové LE. Moc se mi barevně zalíbila a hned jsem si musela něco málo odnést.

Takže začnu laky na nehty. Ty jsem si musela vzít hned dva. Až na jednu barvu se mi líbily všechny. Mají opravdu nádherné pastelové barvy. Nejvíce mě zaujala meruňková pastelová barvička. Barva v lahvičce vypadá luxusně a oba kryje docela dobře ve dvou vrstvách. Broskvový by chtěla asi i třetí, ale na to nemám nervíky :D Docela pomalu totiž zasychají :-// Dalším lakem je pastelově růžová, s drobnými tmavě růžovými třpytkami. Mně osobně připomíná Dragon fruit :D

Dále mě zaujaly stíny na oči. Barvy celkem pěkné, hodně třpytivé ale to balení?! Co to jako je? Stíny mají v průměru asi tak 1cm a jsou opravdu titěrné. Za tu cenu bych si je nekoupila. Možná, když na ně natrefím pak ve slevě, tak bych si je vzala. Ale za tak směšnou gramáž se mi peníze vydávat nechtěly.

Tvářenka je hodně červená, když se však rozmaže, kde nic, tu nic. Zanechá jen hodně hodně hodně světly, nerovnoměrný červeno korálový shimmer. Obsahuje opravdu droboučké třpytky. Jako barva není úplně špatná, ale roztírala se mi nerovnoměrně a půlka ruky, na které jsme měla tvářenku nanesenou vypadala strašně suše, každá vráska byla mnohem znatelnější a výraznější. Ani nechci vědět, co by to udělalo na obličeji. Jinak konzistence je stejná, jako u nových "pěnových" tvářenek ze stálé kolekce.

Dál jsme si vzala na paškál balzámy. O jejich hydratačních schopnostech nemám páru. Budu mluvit o pigmentaci. Barvy vypadaly vážně moc hezky a už jsme je skoro měla v košíku. Pak jsme vyzkoušela na ruce a opět zklamání. Vím, že se jedná o balzám a ne o rtěnku... Ale přeci jen jsme čekala větší barevnou smršť. Přejížděla jsem po ruce asi 20x a pigmentace nebyla stále vidět. Asi po 40tém přetření se objevil lehký náznak nějaké barvy. Co se mi ale moc líbilo, byla jejich vůně. Sladce trpká, ovocná.

Kolekce obsahuje také 2 Top coaty. Oba dva jsou průhledné. Jeden dodá lesk jako blesk (prý) a druhý vám jen oparfemuje nehty :D Sama si to moc neumím představit a jak asi dlouho vůně vydrží? Poku jste si ho nějaká z vás pořídila, dejte mi prosím vědět jaké to je :D

Co mě absolutně nezaujalo, jsou nálepky na nehty s obrázky ovoce. Zbytečnost.

Plusem celé kolekce je moc hezká příjemná vůně :)) Až na obyčejné laky, které mám já a jeden Top coat.

Jak se vám líbí tato kolekce? Co jste si pořídily? Povězte to zvědavé Anetce :D:D

Barva ve skutečnosti není tolik oranžová, ale opravdu pastelově meruňková.





                                                                                                                        Vaše Aneta ♥


29 komentářů:

  1. ta oranžová je skoro stejná jako ta v Marble mania....ale ten růžovej lak se mi docela líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsme ho právě chtěla, ale četla jsem u tebe recenzi, že neni nic moc, tak jsem ho tam nechala. Tenhle taky dlouho schne, ale s barvou jsme spokojená :))

      Vymazat
    2. dobře jsi udělala :D že schne bych i přežila, ale těch deset vrstev fakt ne :D

      Vymazat
  2. Páni, to jsou krásné barvičky, úplně k nakousnutí! :))

    www.teensmajidcka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak novou kolekci jsem ještě neměla možnost vidět, takže co nejdřív vyrazím do Rossmanna. Jinak laky teda báječné barvičky, to jsi mi zase něco ukázala, chudák moje peněženka! :-D

    http://luccblogbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mi povídej :D Taky se vždycky musím držet :)

      Vymazat
  4. Já jsem byla u nás v Rossmannovi ve středu a nic z tohoto tam ještě neměli.. :( ten růžový lak vypadá moc hezky.. :) na zbytek jsem zvědavá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já byla v pátek. Snad už to v ponděli bude všude :)

      Vymazat
  5. Já jsem kvůli této edici byla dneska v Rossmannovi a zatím mají jen prázdný stojan té staré Legends... byla jsem jen zvědavá, ale asi jí stejně nakonec vynechám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, někde jsou leňuchy a dávají si na čas :D

      Vymazat
  6. Já jsem si pořídila jen ten žlutý lak. U ostatních věcí se mi nelíbila pigmentace, stíny a tvářenka byly v podstatě jen samé třpytky a barva nikde.. Mám fotku na blogu, kdyby ses chtěla mrknout:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ta konzistence mi neni vůbec sympatická :D

      Vymazat
  7. Já byla v Rossmannu obhlížet novou limitku už včera a nic, měli zatím jenom plný stojan s Legends of the sky :D
    Co jsem ale zatím viděla fotky, tak mě nejvíc zaujaly laky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás měli do poslední chvíle taky plný. Nikdo to nechtěl ani ve slevě :D

      Vymazat
  8. ta oranžová je moc krásná :)
    http://clamorousdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako čerstvé meruňky. Už aby byly :))

      Vymazat
  9. Tak v našem Rossmannovi je ještě výprodej Legends of the sky.. :( jenom poznámečka prosímtě: udělej si něco s těma rukama ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, všude je to jiné. Jinak co máš proti mým rukám? :D Navíc tu o ně nejde, jde tu o barvu laků ;)

      Vymazat
  10. Ahoj, laky opravdu vypadají krásně, nejpozději zítra na ně vyrazím. Kolik stojí?:-) Měli u vás výprodej zase za 5 Kč? Já jsme na něj totiž už nikde nenarazila. Oni už konečně začali dávat testery i k limitovaným edicím? Jestli ano, tak hurá.
    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Na výprodej za 5Kč jsem nenarazila. U nás mělí Legends od the sky za poloviční ceny, ale i tak je nikdo nekupoval. Jinak s testry dopredu nikdy nevíš. Někdy testry jsou k dispozici, někdy ne a někdy jen u něčeho. U této kolekce mají testry ode všeho, kromě laků :))

      Vymazat
  11. Odpovědi
    1. Dneska jsme ho lakovala na všechny prsty a fakt je moc hezký :)

      Vymazat
  12. ahoj a nevíš kolik ty oční stíny stály?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, všechno stálo okolo 50ti korun, jen ta tvářenka stála myslím kole 80. Ale ruku do ohně bych za to nedala :))

      Vymazat
  13. o voňavém nadlaku nic nevím,ale mám vonící lak od rimmel a ten voní klidně i tři dny :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak já jsem si nakonec odnesla pár věcí ze stálé kolekce, a k tomu i ten parfémovanej nadlak. Když ho lakuješ, tak už cítíš takovou ovocnou vůni, která je ale smíšená s tím typickým lakovým odérem. PO zaschnutí už je cítit jenom ta ovocná, která se mi teda moc nelíbí, protože celkově nemam ráda sladké parfémy apod. Ale jinak vydrží tak 2 dny, až uplně vyprchá všechna vůně.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥