Dámy, poraďte mi :))

Zaujaly mě tyto boty, které se dělají ve třech barevných provedeních. Jedna kombinace automaticky vypadává,   jelikož obsahuje modrou barvu. A k tomu já nic nemám. Proto zbývají tyto dvě varianty. Které se vám líbí víc? :))

 

 

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥


32 komentářů:

  1. Ty druhé jsou užasné..takže ty ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Sice se mi líbí pastelové barvy, ale mě více zaujaly ty tmavší (horní).. :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty druhé :)) podle mě se budou lépe kombinovat

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem pro ty první, ale pokud nemáš tak výrazně barevný oblečení, tak asi spíš ty druhý :)

    OdpovědětVymazat
  5. druhý!jsou krásně pastelkový :)

    OdpovědětVymazat
  6. ty první, ty druhý vypadaj jak ,,vyblitý" po několikaletym používání..

    OdpovědětVymazat
  7. nejdřív jsem si říkala ty druhé, když si ale představím bílé nohy, tak budou vypadat vyblitě... takže bych vzala spíše první, že jsou výraznější a s kůží budou kontrastní a pěkné budou i k opálení.

    Ale chtělo by je ještě vidět live a vyzkoušet na noze.

    OdpovědětVymazat
  8. já bych si koupila ty druhé..;)

    sweet-cosmetic-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. u mě by vyhrály ty světlejší,pastelové barvy...a navíc pastelové barvy ovládnou letošní sezonu jaro/léto ;)

    OdpovědětVymazat
  10. první, to je jasný, ty druhý jsou jak předtrávený...

    OdpovědětVymazat
  11. Mě se líbí víc ty světlejší ! :)

    OdpovědětVymazat
  12. za mě ty první :-)
    xiixxi

    OdpovědětVymazat
  13. Oboje jsou krásný, ale já bych šla spíš do těch pastelových :)

    OdpovědětVymazat
  14. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych brala ty první, ale na tobě si dovedu představit i ty druhé :) Vybírej podle toho k jakým barvičkám je chceš nosit, či k výraznějším nebo vyblitějším, jak bych řekl můj přítel :D

      Vymazat
  15. Mě se strašně líbí ty druhé - jsou decentní a podle mě i lépe kombinovatelné

    OdpovědětVymazat
  16. Spíš ty druhé ty světlejší.. :))

    OdpovědětVymazat
  17. jsou krásné, jsem taky pro ty druhé

    OdpovědětVymazat
  18. Ty první jsou stylový! :)
    Jen jsem ti chtěla ještě napsat, že tě sleduji teprve chvilku, ale už jsem stihla přečíst všechny články a moc se mi líbí! I když jsem spíš na kosmetiku, tak ráda čtu i tvoje články o jídle, o tom kam jste si s přítelem vyrazili..všechno krásně popíšeš. Jsi mi prostě moc sympatická :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty boty jsou nádherné!!:) líbí se mi kombinace barev těch druhých!:)
    trulynow.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. ty první určitě ;)

    OdpovědětVymazat
  21. Ty první jsou zábavnější, ale volila bych ty druhé.
    Jsou praktičtější, takové jemné, jsou prostě krásné :)

    OdpovědětVymazat
  22. Tééééda holky moc děkuju za takovou spoustu komentářů! U vás jednoznačně vedou světlejší! Mně také první zaujaly. Ale pořád ještě nejsem rozhodnutá. Hlavně teď na ně musím našetřit :D :))

    OdpovědětVymazat
  23. První...ty druhé jsou vyblité :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥