ColourVUE 3 Tones - Blue

Holky tak se moc omlouvám, ale v tomto článku jsem vás bohužel mystifikovala :D Čočky jsem si totiž spletla. Jsou to sice čočky Colourvue ale ne Big eyes, ale 3 Tones v odstínu Blue!!!! Asi jsem si opravdu měla dát pauzu až do pondělí :D Tak pardon :))) Před chvílí jsem si čočky objednávala znovu a tentokrát ty, o kterých jsem tu původně psala. Článek jsem opravila. Teď nevím, jestli objednávku stornovat a objednat ty co mám na obrázku v mé dioptrii a nebo si nechat ty větší :D Nakonec si asi koupím oboje... Ty co mám na obrázku asi až za 3 měsíce, až tyto dopoužívám. Tak aspoň uvidíte obě varianty :))


Ahoj holky. V první řadě vám chci moc a moc poděkovat za vyjádření podpory. Moc mi to pomohlo a poslušně hlásím, že se docela držím. Není to na 100%, ale jde to :) 

Teď k tématu. Objednala jsem si kontaktní čočky v modré barvě a s větším průměrem, než je má pravá duhovka. To vytváří efekt větších kukadel :) Jelikož mám jednu dioptrii, nosím dioptrické čočky. Objednala jsem si ColourVUE 3 Tones v odstíu Blue. Moc se mi na obrázku líbily. Tak si vesele objednávám, pak ještě veseleji mířím do lékárny k vyzvednutí, nejveseleji si je nasazuji a se zármutkem zjišťuji, že přes ně vůbec, ale vůbec nevidím :( No podívala jsem se na krabičku a zjistila, že místo jedné dioptrie jsem si objednala dioptrie dvě... No zkoušela jsem je vyreklamovat, ale bohužel. Byla to moje blbost, že jsem se překlikla a nezkontrolovala si to. Proto jsem čočky akorát na sobě vyfotila a teď se vás ptám: Líbí se vám? :)) Plánuji si je totiž objednat znovu. Tentokrát snad v již ve správné dioptrii.

Čočku mám nasazenou na levém oku.

Zde je fotka trošku rozostřenější, ale tak nějak je to vidět, pokud mi do očí koukáte z dálky.

Zde je fotka ostrá a tak čočku vidíte, pokud se mi do očí díváte z blízka :))
PS: Nelekněte se mých fialových kruháků :( Nejsme namalovaná.


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

28 komentářů:

  1. jj všimla jsem siii :)
    pěkný očka

    OdpovědětVymazat
  2. To by chtělo hodit nějakou fotku celého obličeje, ale mně se to líbí :) jednou jsem taky přibarvovací čočky zkoušela, protože jsem vždycky chtěla mít hnědé oči, ale neviděla jsem přes ně - a to ne z důvodu dioptrií, ale protože mi ta hnědá barva lezla tam, kam neměla :-D

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, jsem ráda, že se držíš a čočky se mi líbí! oči jsou výraznější, ale není to nic vulgárního.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Meduňko. Tak trošku mi pomáháš i ty (meduňkový čajík na nervy :D)

      Vymazat
  4. mně to k tobě nějak nesedí...

    OdpovědětVymazat
  5. Věř že kruhy mám daleko větší! :D :) Jinak čočky jsou moc hezké, příjemně Ti zvýrazní kukadla :) jen škoda té špatné dioptrie.. ale tak stane se.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nevěřim!! :D:D Děkuji, příště už si dám majzla! :D

      Vymazat
  6. Vypadá to hodně přirozeně :) Takže za mě určitě ano. Já Big eyes miluju, nosím (občas) odstín pretty hazel, což je tmavě hnědá s černým ohraničením a každý mi pak říká, jak mám nádherné oči :D :D Na blogu jsem kdysi psala článek a mám tam i fotku, kdybys chtěla juknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také je mám hodně ráda. Měla jsem i ty fialové a ty hnědé o kterých píšeš. Ty bohužel taky letěly do koše, protože jsem vypadala hoooodně nepřirozeně. Jak z alien :D Tvůj článek si vygooglím :)

      Vymazat
  7. wow! :) asi si je taky objednám :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě budeš spokojená, pokud zvolíš dobrou barvu :) Já zkoušela i hnědou a letěly do koše :-/ :D

      Vymazat
  8. Mě se to líbí. Taky jsem o tom uvažovala, ale měla jsem strach, abych vůbec viděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě uvidíš. Oni jsou barevné jen po okrajích, takže to ničemu nevadí :))

      Vymazat
  9. taky jsem mívala ColourVue Big eyes v odstínu Cool blue, ale vypadaly teda úplně jinak.. divný
    ty co jsem měla byly hodně nepřirozený, zářivá modrá a docela dost tlustý černý kruh kolem
    ale tyhle jsou fakt krásný, mi to připadá, že si pokaždý pošlou co chtějí nebo co, když je akždá jiná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc se omlouvám, ale spletla jsem si název. Ty Big eyes jsem kdysi měla a máš pravdu, že byly o dost tmavší. Mám je teď objednané, tak aspoň uvidíme rozdíl :))

      Vymazat
  10. Vypadá to moc hezky a hlavně přirozeně. Já jsem barevné čočky zkoušela jenom jednou a moc se mi neosvědčily. Nebyly sice dioptrické, ale viděla jsem přes ně občas rozmazaně a hrozně mi z nich slzely oči. Tak jsem usoudila, že to asi nebude nic pro mě :(

    GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono také záleží na značce a barevném odstínu. S těmito problém žádný nemám :))

      Vymazat
  11. Holky, psala jsem to nahoru ale napíšu to i sem. Spletla jsem si název. Čočky na obrázku se nejmenují Big eyes ale 3 Tones a jsou v odstínu Blue. Pardon :))

    OdpovědětVymazat
  12. nemozem si pomoct, ale mne to zas az taky velky rozdiel nepripada...a kruhy nevidim uz vobec:) asi som prepracovana a uz nevidim:D

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se to víc líbí bez té čočky, jestli ti to i víc bez ní sluší těžko říct, na to by to chtělo fotku celého obličeje :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahoj, mě se to moc líbí. A občas si dát čočky? - proč ne. Taky bych je chtěla vyzkoušet, ale nepřinutila bych se, dát si je do očí. Dělá mi problém dát si i oční kapky. Ale vypadá to moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  15. Kde jsi je objednávala, prosím?
    Sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥