Co mě zaujalo?

Určitě už jste viděly limitované edice od Essence, které se k nám (snad) chystají :)) Tím myslím LE Fruity a Soul sista. Včera jsem však narazila na další kolekci, ve které mě také zaujaly nějaké produkty. Tak vám je hned jdu ukázat :))


Jako první mě zaujal Cheek and lip Pot. Mohlo by to být něco obdobného, jako je Pout polish od Sleeku. Podle prokukující barvy bych to tipovala na korálově červenou. Což já ráda :)) Ale tak tyhle obrázky nejsou nikdy moc objektivní :)) Líbí se mi i korálovo meruňkový lak a světe div se i ten zelený :)

Ještě doufám, že řasenka s názvem Spiderlash mascara, nebude vytvářet Spider lashes, což mě se opravdu hnusí upřímně... Pokud nevíte, jak Spider lashes vypadají, přikládám obrázek.



Dále mě zaujala novinka od Dermacolu a jejich rtěnka Lip seduction lipstick. Má moc krásný obal. Poprvé jsme ji viděla v letáku DM a hned mě zaujala. Bohužel to bylo až na cestě z DM a já už se nechtěla vracet na čumendu :) Takže se na ně mrknu až příště. Mrkla jsem však na jejich stránky a dle obrázků mě zaujal odstín č.04. Odkaz přikládám ---> ZDE!


A co vy? Zaujalo vás aspoň něco? :))

                                                                                                                            Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Tyyy brdo, tak jestli se tahle kolekce k nám dostane tak jsem vážně zvědavá na ten cheek and lip pot :))

    OdpovědětVymazat
  2. já neviděla ani ty kolekce, o kterých píšeš, že už jsme všichni museli vidět :D chjo. ale zajímalo by mě, co je to ten ROCK COAT? Nevíš?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha :D Tak se třeba podívej k Borderlola :) Vždycky tam má kolekce,co se chystají :)) Jinak co je rock coat nevím. Nemám tušení, co to s nehty udělá když se to nanese na lak. Přijde mi to dost tmave na topper. A nebo je to normálně jak a jestli tam vidím velké černé třpytky/kouksy? nemám tušení :))

      Vymazat
  3. mě se líbí ty laky...No a nemumím si představit matný lesk na rty :D
    Už jenom ten název je doslova oxymoron :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Matné lesky má i NYX. Koukala jsem na obrázky a nevypadá to vůbec špatně :) S oxymoronem máš pravdu :D:D

      Vymazat
  4. Zaujal mě ten matný růžový lesk, lesky moc nemusím, ale pokud by tento byl hodně krémový a pigmentovaný, to by bylo něco pro mě :)

    OdpovědětVymazat
  5. no my ocakavame len tu ovocnu kolekciu, takze si necham zajst chut..

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je blbé, že ne všechny kolekce se dostanou do všech zemí :-/

      Vymazat
  6. no snad se k nám dostane... štve mě, že spousta super kolekcí se k nám nedostane.... hlavně že je tu asi tři měsíce Legend of the sky, která leží v Rossmannech skoro nedotčená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně to mě tky štve :-/ LOTS je snad nejhorší kolekce, kterou měli :D

      Vymazat
  7. Ten Cheek and Lip Pot vypadá zajímavě!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem otravná, vím, ale pokud má blog sloužit, k čemu zamýšlím, tak je propagace ze začátku nezbytná ...

    !!! CHCETE DÁT OSTATNÍM VĚDĚT O SVÉ GIVEAWAY? ZVEŘEJNĚTE JI BLOGU URČENÉM SPECIÁLNĚ NA GIVEAWAYS !!!: http://newgiveaways.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Doufam, že se k nám ta kolekce dostane..jinak se neznám :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem zvědavá na Rock Coat (tmavý sheer, který ztmaví lak o pár odstínů a myslím, že by měl ít i krapet jemného shimmeru, podobný byl v LE Re-Mix Your Style, která se k nám nedostala...) a Cheek & Lip Pot.
    Co se Spider Mascary týče, myslím, že je přesně na ty ošklivé nožičky...
    Ale suma sumárum, kdyby se u nás tahle kolekce neukázala, mně by to nijak extra škoda nepřišlo, na druhou stranu je mi většina těch nově představených kolekcí daleko sypatičtější, než ty, co jsou u nás momentálně dostupné.
    A zdá se mi to, nebo ty limitky nějak ztratily na originalitě??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ahaaaa. Díky za info :))
      Myslím, že se ti to nezdá. Jako já chápu, že musejí pořád vymýšlet nové a nové kolekce, takže výrobky se budou asi více či méně opakovat nebo budou podobné. I tak je mám ráda a občas překvapí :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥