Bohužel...

Děvčátka moje zlatá. Nyní ode mě moc článků nečekejte. Po minulém hodně motivujícím tu mám úplně z jiného soudku. Vlastně to ani nebude článek, jako spíš takové malé oznámení. Stala se nemilá věc. Z obrázku asi poznáte co. Nechce se mi o tom nějak psát. Tak jen abyste mi daly čas a po víkendu už snad budu ready na nějakej ten článeček zase. Díky. A nezapomeňte. Myslete pozitivně :))



                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

19 komentářů:

  1. Tak to mě mrzí... :( Drž se!

    OdpovědětVymazat
  2. Anet moc mě to mrzí :(. Kdyby sis o tom neměla s kym pokecat a chtěla, tak mi napiš! A hodně sil!

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda :( a já myslela jak vám to se Zdendou klape :( drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jóóó to já taky :) Holt jsme to asi každej viděl jinak ;) děkuju!

      Vymazat
    2. To mě mrzí. Tak hlavně hlavu vzhuru i kdyz se to lehce rika :*

      Vymazat
  4. Ten poslední obrázek je nejtrefnější... čas, hlavně čas! Tak až vše brzy přebolí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano. Nic jiného nepomůže :( Jen čas. Děkuju :)

      Vymazat
  5. To mě mrzí, tak jen přeji hodně sil:-) Časem to bude dobré!:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Anetko, vím, že žádná slova nepomohou, ale věř, že mnoho z nás na tebe myslí a přeje ti jen to dobré. Drž se a přeji hodně sil.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmm, moc děkuju za milá slova! Fakt moc :)

      Vymazat
  7. To je mi líto! :( Ale bude zase lépe, tak hlavu vzhůru! Držím palečky! :)

    OdpovědětVymazat
  8. To mě moc mrzí :( o to víc, že jsem nedávno zažila to stejné a ještě s ošklivou dohrou. Ale nemůžu jinak, než souhlasit s tím, že čas je nejlepší a taky jediný, kdo v tomto může pomoct. Tak ti přeju, ať ten čas rychle utíká a pomůže co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥