Video - Zimní radovánky

Vidíte to, i když jsem se dušovala, že o mně o víkendu neuslyšíte, mám pro vás další video :D 

Tentokrát na něm nebudu já, ale přítelovi psi Argo (šedý) a Jessinka (béžová). Chodíme s nimi na procházky několikrát denně a pak si hrajeme na zahradě :) Strašně se mi líbí, protože Husky je má nejoblíbenější rasa! Jsou hrozně kamarádští, milí a rádi se mazlí :))




                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Krásný hafíci:) Také máme dva psy a když spolu začnou blbnout, je to lepší než televize:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Úplný balzám pro duši :))

      Vymazat
  2. Top je tááák roztomilý :) Jsou fakt dokonalý, nádherní hafánci ♥! :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherní psi, tahle rasa je jedna z mých nejoblíbenějších :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥