Výrobky určené pro vlasy, které mě zklamaly

Poslední dobou se mi zdá, že nějak moc chválím a tak jsem se rozhodla, že napíši článek, ve kterém rozhodně chválit nebudu. Vybrala jsme tedy tři přípravky péče o vlasy, které hned po dopsání tohoto článku poletí do koše! V koupelně mi do teď zabíraly místo jen proto, že jsem vám o nich chtěla něco napsat. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, zda s nimi máte také nějakou zkušenost. Na dva z mých tří vybraných jsme totiž tu a tam četla dobré recenze. Ale holt každá máme jiné vlasy a nemůže nám vyhovovat to samé, že? :))



1. Syoss Nutrition oil care - Conditioner (Longer, brittle hair, prone to split ends)
Tak tohle je katastrofa číslo jedna. Kondicionér mi ze začátku přišel skvělý. Ale už tehdy mi měl být podezřelý poměr mezi objemem a cenou. Prostě takový výrobek nemůže být dobrý... (i když existují výjimky). No abych neodbíhala. Ze začátku byl skvělý, vlasy se mi leskly, rozčesávaly se dobře a byly nadýchané. Po nějaké době jakoby se vytratila schopnost vlasy dobře oddělit a rozčesávaly se čím dál hůř. Nakonec se zhoršila rapidně jejich kvalita a věřte, že jsem pak musela vlasy dávat hodně dlouho do kupy... Já už si od Syossu rozhodně žádný výrobek nekoupím. Dokonce ani suchý šampon ne! :D A radši mi ani nepiště, jaké všechny hnusy obsahuje...
Dávám mu 1 z 10ti a upřímně nevím, za co mu ten jeden dávám :D Asi za tu cenu, za kterou se ani tak nevyplatí...


2. Balea kondicionér - Meruňky a mléko (pro suché a třepící se vlasy)
No tak tenhle kondicionér nebyl dobrý ani ze začátku :D Ale na druhou stranu zase vlasy nijak nezničil. Jen je prostě úplně k ničemu :) Vlasy byly, jako bych ani žádný kondicionér nepoužila. Snad ještě zacuchanější :D Jediné dvě výhody jsou opět cena a navíc moc hezká meruňková vůně. Kvůli té jsem si tento přípravek vybrala. Ale bohužel... 
Dávám mu 2 z 10ti.


3. Balea - Blond shampoo
Tento šampón je určený pro blond vlasy a to jak přírodní, tak barvené. Výrobek obsahuje zlatavé třpytky, které by měly oživit blond barvu. To se ale nekonalo. Ani nevím, jestli je to možné. Vždyť se to pak vše důkladně vymeje. Dokonce je prý doporučován kadeřníky. Prosím vás, ukažte mi je a já na ně pošlu kontrolu, jestli mají vůbec výuční list! :D Kdyby nebylo toho, co napíšu dále, dala bych mu asi tak 3 z 10ti... Musím mu dát ale opět 1 z 10ti za to, že po aplikaci a důkladném smytí mám příšerně mastné vlasy. Ještě mastnější, než před mytím. Dala jsem mu několikrát šanci a pokaždé to dopadlo stejně.


Snad vám tato recenze pomohla v rozhodování :))

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥

35 komentářů:

  1. Co se týče třpytkatého šamponu, kamarádka blondýna si vychvaluje Elseve, tuším že černý. Měla po něm vždycky rozzářený vlasy a ty třpytky tam fakt zůstaly, nevymyly se. Vypadalo to hezky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu se po něm :)) Ale pořád mi není jasné, jak to že se to nevymeje :))

      Vymazat
  2. nojo, syoss je plnej vsemoznejch hnusu a silikonu a ja nevim ceho.. tak priste snad budes mit vetsi stesti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Néééééé, neříkej mi tooo! :D Já vím :)) Ale za tu cenu jsem to chtěla vyzkoušet. Ale už nikdy víc!

      Vymazat
  3. Tak zkušenost nemám ani s jedním a po tvém zhodnocení myslím už ani nikdy mít nebudu :)
    Díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám ten od Balea, a to i když nejsem blondýnky- mám ho na přírodní lehoulinké zesvětlení. No, nemůžu to nějak posoudit, zázrak to není, ale nepoužívám ho moc často, takže těžko říct... :/ Jinak děkuju za článek, je fajn vědět, čemu se vyhnout :)
    P.S.: Můžu se zeptat, kdy plánuješ další video?? :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač :)) Jinak možná zítra ho už natočím a pak někdy postnu. Nedočkavko :)))

      Vymazat
    2. Myslím ten šampon pro blondýnky :D

      Vymazat
    3. To víš, začínám bejt závislák a pokud vlezu do absťáku, nepřej si mě! :D Ne, díky moc za odpověd a tak vůbec za to, že natáčíš a píšeš, mám to tu moc ráda, jsi mi (a nebudu jistě sama) moc sympatická! :)

      Vymazat
    4. Mně to vůbec nevadí :D Ráda si tu s vámi potlachám :)) A děkuji za podporu!

      Vymazat
  5. Já mám ten šampon od Balei, akorát pro hnědé a není to žádná výhra no... :) sice ho používám dál, ale druhý den si musím mýt hlavu znovu, rychle se vlasy mastí a barvu to taky nijak nedodává no :D příště už si ho taky nekoupím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to není výhra no mýt si vlasy každý den :D

      Vymazat
    2. Ja mam taky ten Balea pro hnede vlasy a ja si zase nemuzu stezovat. Neni to teda nic supr trupr (to je podle mne jen queen helene s placentou), ale nezatracuju ho. Mam vlasy takove nepoddajne, chemlonovite, takze ocenim, kdyz jsou po umyti tak nejak uhlazene... A myju co dva dny no... ale to i s jinymi sampony, dele nemozno. :)

      Vymazat
    3. Taky mám ten šampon pro hnědé vlasy, a zbožňuju ho. :) Mám spíše sušší vlasy, které se moc nemastí, a po použití tohoto šamponu jsou lesklé a hladké. Mastí se mi stejně jako po umytí jinými šampony.

      Vymazat
  6. Po Syoss bych nešáhla nikdy, už v reklamě se mi naprosto znechutil, brr :D Takže se nedivím :) Zkus něco z vlasovky :) Já z drogerky nemám nic ani na tělo ani na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já po předchozích zkušenostech asi taky jen lékárna (co se týče tělové kosmetiky). Jen se mi bude stýskat po těch krásných vůních :(( Ale vím, že to stejně poruším a nvydržím to :D

      Vymazat
  7. Konkrétně s těmito výrobky zkušenost nemám, ale celkově Syoss ani Balea mě v přípravcích na vlasy taky nijak nenadchly. Sice jsem ty šampóny nevyhodila (nechala jsem je na čištění štětců :D), ale nikdy více nic na vlasy od těchto značek nechci ani vidět :) Ale brácha Syoss používá a vyhovuje mu, i když on má taky na hlavě pár chlupů, takže jemu snad vyhovuje vše :)

    Btw nechtěla by jsi zrušit to ověřování slov u přidávání komentářů? Je to trochu otravné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baleu mám celkem ráda. Ale co se týče vlasů, tak už to asi riskovat nebudu. Ale super byl od nich tento šampon :

      http://2.bp.blogspot.com/_KgxL9XFeY-o/TFg-nmc5nTI/AAAAAAAAAqU/iHJHu6br0vY/s1600/bild__beitrag__269x354,property=Image,styleClass=artOneColumnImage,firstImage=true,look=topbox.jpg

      Já ani nevím, že to tam mám. Když odpovídám,tak to nikdy nic po mně nechce. Ale zkusím to tedy nějak pořešit. Díky za upozornění :)

      Vymazat
    2. Tak v nastavení to bohužel nikde nevidím a nevím, jak se to ruší :((

      Vymazat
    3. Tady je na to návod: http://illussoire.blogspot.com/2012/02/jak-zrusit-overovani-slovem-u-komentaru.html

      Vymazat
    4. Díky :) Už by vás to nemělo otravovat :))

      Vymazat
  8. Já měla ten meruňkový kondicionér i se šamponem a žádná sláva. Vlasy zplihlé, hned mastné, prostě hrůza.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky žes dala vědět :)). Jen se tím potvrzuje, že tyto výrobky nejsou dobré :-//

      Vymazat
  9. já mám ten šampon na blond vlasy od Balei a nemůžu si stěžovat. Jasně, že mi ve vlasech žádné třpytky nezůstanou, ale mastné vlasy po něm vůbec nemám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá máme jiný typ no :) Ale překvapilo mě, že většině (aspoň té, co se ozvala), také nesedl.

      Vymazat
  10. Léta jsem používala šampon i kondiš ten meruňkovej a naprostá spokojenost. Teď jsem od nich začala používat ,,profi" řadu a spokojenost veliká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím, že ti to sedlo. Ten meruňkovej totiž akt luxusně voní!

      Vymazat
  11. Syoss je tragickej, to se všeobecně ví, takže ten nebrat a já měla od Balei podobnej, ale byl to kondicionér pro brunety a byla to tragédie největší! větší hnus jsem v životě neviděla, takže okamžitě letěl do koše!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) Ty moje už se taky válej v koši...

      Vymazat
  12. Tak ja mám skúsenosti s oboma prípravkami od Balei :) Ten šampón mi vlasy naozaj zosvetlil asi o jeden odtieň (:D, ale aj to je dačo)no vlasy boli tiež dosť mastné, ako keby som ich umyla s čistou vodou. Ak Ti ide viac o zosvetlenie, ako o šampón, kúp si z tej istej rady masku na blond vlasy, tá naozaj zosvetľuje aj regeneruje ;) teda aspoň moje vlasy, no :D Čo sa týka toho kondicionéru, nie je to žiaden zázrak, profesionálna rada je oooooooooooveľa lepšia (fakt ju odporúčam všetkými štyroma :D ) ale vlasy sa mi menej štiepili, než bez kondicionéru a myslím si, že za to necelé 1€ je to ozaj dobrý výkon ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O zesvětlení mi ani tak nešlo. Spíš aby se leskly. Což seleskly... Mastnotou :D Děkuji za doporučení :)

      Vymazat
  13. koupila jem si modrý Sayos šampon i kondicionér ... ze začátku super ... později hrozný propadák začali mi z toho hrozně padat vlasy :(((

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ja mám od baley blond balzam a vlasy sa mi po nom pekne rozcesavaju som s nim spokojna. Co sa týka Sayosu nikdy viac ! Som mala otrasne vlasy ako žmolky. ..

    OdpovědětVymazat
  15. Sayos ... hrůza! Když vyšla novinka pro zářivý lesk (takový ten růžový), tak jsem po něm šáhla, že ho vyzkouším. Jestli jsem si s ním umyla hlavu jen 2x? Po umytí jsem vlasy měla slepené a na dotek takové mastné. Nevyhovoval mi, ale kamarádka si zase Sayos nemůže vynachválit, tak jsem jí šampon dala, jestli je s ním spokojená, nevím, hlavní je, že jsem se ho zbavila :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥