Výprodej Essence

Ano, všichni již víme, že Essence  i Catrice bude obnovovat svůj sortiment a k této příležitosti vyprodává výrobky, se kterými se již za malou chvíli nebudeme moci obšťastňovat :D Ani mě neminula tato vlna a pár věcí jsem si pořídila.

Od Catrice nemám nového nic. Nebylo ve výprodeji nic, co by mě natolik zaujalo. Snad pouze make-up za 60Kč, ale byl to matující a já mám suchou pleť, tak by mi asi nevyhovoval. Doma jsem pak shlédla pár recenzí a asi jsem udělala dobře. Prý je na nic.

Jako první mi padly do oka tyhle naušničky. No řekněte, za 30Kč, to je skoro zadarmo. A jsou takový free cool a in :D Ty tam nemohly zůstat :) Hodí se ke každému jednoduchému outfitu.



Další jsou gelové linky od Essence též za 30Kč. Ve slevě byly tyto fialové a zelené tuším. Ty bych nevyužila. Ale tyhle určitě ano. Jak vypadají na oku zjistíte z mého dalšího videa ;);) (které je zase strašně tmavé :( :D)



Takhle krásnou růžovou barvu jsem snad u laku ještě neviděla. Díky tomu, že byl ve slevě jsem si ho konečně všimla! Jindy jsem laky od Essence bohužel přehlížela. Chyba! Škoda že končí. Jak jsem totiž koukala na obrázky nových produktů je tam jeden hodně podobný, ale bohužel obsahuje třpytky :-/


                                                                                          Zde barva odpovídá

Tyhle "vyboulené" stíny od Essence miluji. Jsou trošku dražší než ty obyčejné, ale ve slevě opět za 30Kč, jsou neuvěřitelné! Mají nádherný shimmer a na oku vydrží (s bází) celý den.




 Ve stojanu je toho podle mě ještě dost, jen řasenky už jsou skorovyprodané. Tak utíkejte lovit :)) 

                                                                                                                      Vaše Aneta ♥

14 komentářů:

  1. ty linky mám taky... ale s někdy mi do nich dloubal :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, dívala jsme se u tebe :) Koukala jsem i na ten topper stříbrnej, ale nesnáším to hrozný odlakování pak :) Tak jsem to tam nechala. No já se vždycky nejdřív kouknu jestli je to nepoškozený. A když není, beru :))

      Vymazat
    2. no bohužel fialový byly poškozený obě, takže jsem vybrala tu míň :D já topper nikdy neměla, ale odlakování se díky blogům děsim už teď :D

      Vymazat
  2. Pěkné věci, ten lak má fakt nádhernou barvu :) Doufám, že u nás se taky dočkám nějakých slev :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad ano :) Jinak zítra se konečně dostanu na poštu, tak pošlu tvou výhru :))

      Vymazat
  3. Ty stíny vypadají zajímavě ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou, jen škoda, že neměli více odstínů :(

      Vymazat
  4. Sakra! Já chci taky! :D A to se dostanu do Rossmanna až v úterý.. :( snad tam na mě něco zbyde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad jo :) Já se chystám ještě zítra jednou. Prostě mi to nedá spát :D

      Vymazat
  5. Na ty linky jsem zvědavá, těším se na video. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vše za 30,- :O to se musím hned podívat u nás! :D Jinak ten lak je áááááááá :)

    OdpovědětVymazat
  7. Prosímtě, kupovala jsi to v Rossmanovi v Žatci nebo někde jinde? Jsem ze Žatce, ale Rossmanna mám z ruky, tak abych tam nešla nadarmo :). Děkuji
    Hannele

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥