Video - Valentýnské líčení

Sice jsem psala, že video přidám až v neděli, ale přece vás nebudu tolik napínat. Včera jsem video sestříhala a dodělala tak ho postnu již dnes. Trochu jsem změnila styl videa, tak mi napište, jestli se vám to takhle líbí víc, nebo jestli radši při líčení vidíte celý můj gezicht :D

Líčení samozřejmě není určeno jen pro valentýnský den, ale na různé zvláštní příležitosti a pokud uberete na intenzitě, tak asi i na denní nošení. Užijte si video :))



Sledujte v HD :))




                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

18 komentářů:

  1. pekna kombinace barev tech odstinu. A styl videa super!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Video je super! Moc hezké líčení:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky bych chtěla být tak šikovná a umět nakreslit takový parádní linky :D asi mám na to špatný tvar očí nebo nevim :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám ty oči taky nějaký zmrvený, špatně ušitý, nebo nevím... udělám linku a když dám oko do polohy otevřeno, tak mi ta linka proste nenavazuje....ja nechapu, čím to je :(

      Vymazat
  4. Perfektní video, obdivuju tvůj styl líčení :D Já bych takhle rychle zamáchala štětečkem a měla bych namalované nehorázné monokly kolem očí :DDD A o linkách ani nemluvím. Moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Líčení vypadá moc pěkně, taky se chystám na růžový look :-D

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tohle je určitě lepší! Sice je škoda, že přicházíme o tvoje ksichtíky, ale líčení je líp vidět. A je super, že dýl ukazuješ ty produkty:). Jentak dál!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já zase někdy natočím šklebící se video :D

      Vymazat
  7. Fakt povedené video, takhle je to mnohem lépe vidět- i když tamto také nebylo na škodu - bude mi chybět výraz při nanášení řasenky :DD. A supr líčení, moc ti sluší <3:)). Občas mi ale na růžovým očním make-upu vadí to, že vypadá jako monokl- čemuž jsi ty naštěstí předešla ;)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné líčení, moc se mi to líbí. Ta růžová ti na očích sluší.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Moc vám holky všem děkuju!!! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, máš moc krásné videa! Nějakou náhodou jsem na toto video narazila na youtube a moc se mi líbilo a když jsi tam dole pod videem měla odkaz na blog.... super!! :) mám hrozně moc ráda takové ty nude rty, světlé s leskem a líbila se mi nevím co to přesně bylo asi nějaký lesk sleek makeup pout polish - powder pink který máš zrovna v tomto videu. Nemohla by jsi mi prosím napsat kde jsi ho koupila a kolik stál? Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, máš moc krásné videa! Nějakou náhodou jsem na toto video narazila na youtube a moc se mi líbilo a když jsi tam dole pod videem měla odkaz na blog.... super!! :) mám hrozně moc ráda takové ty nude rty, světlé s leskem a líbila se mi nevím co to přesně bylo asi nějaký lesk sleek makeup pout polish - powder pink který máš zrovna v tomto videu. Nemohla by jsi mi prosím napsat kde jsi ho koupila a kolik stál? Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, máš moc krásné videa! Nějakou náhodou jsem na toto video narazila na youtube a moc se mi líbilo a když jsi tam dole pod videem měla odkaz na blog.... super!! :) mám hrozně moc ráda takové ty nude rty, světlé s leskem a líbila se mi nevím co to přesně bylo asi nějaký lesk sleek makeup pout polish - powder pink který máš zrovna v tomto videu. Nemohla by jsi mi prosím napsat kde jsi ho koupila a kolik stál? Děkuju moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky děkuji za pochvalu :) Pout polish je skvělý! Mám ho moc ráda a je dokonce multifunkční. Dá se použít i jako tvářenka. Koupila jsem ho zde http://www.bestmakeup.cz/pout-polish-balzam-na-rty-s-leskem-p12 :)) Mají tam ještě dva takové dost nahé odstíny. Tak snad se zalíbí :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥