Video - My makeup collection / Moje sbírka makeupu I. + II.

Tak konečně je to tady! Vše dobře dopadlo, videa jsou nahraná na YT a vy se na ně konečně můžete podívat.

Chci se jen omluvit za trochu znuděný tón. Znuděná nejsem, ale tréma dělá své :D Tak snad se vám to bude líbit. Jinak po natočení videa jsem našla ještě nějaké přípravky v kabelce, což mě pak štvalo, :D no co, aspoň je uvidíte třeba někdy v "apdejtu" tohoto videa :)) Ale to asi za hodně dlouho :D Jo a ještě se moc nedívejte na to, jak naše okna vypadají. Zeď je oškrábaná a čeká na vymalování :D Tak enjoy :))!!!

Pokud byste chtěly na nějaký produkt recenzi, řekněte si o ní .

Sledujte v HD :))











                                                                                                                             Vaše Aneta ♥


48 komentářů:

  1. Video se ti povedlo! Jak to děláš, že v těch šminkách máš takový pořádek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :)) Snažím se pak vše vrátit na své místo, abych druhý den šáhla a měla :D A je to má vášeň, tak se o to starám :))

      Vymazat
  2. jeee to bylo super pokoukání :) ale teda nemáš toho tak moc, oproti ostatním... třeba mě překvapilo, že máš tak málo paletek :)
    Jinak mohla bys udělat recenzi na ten make-up od Bourjois? Chtěůla jsem si něo koupit, ale nevim no...

    Jo a došel ti už pudr? Ta druhá slečna mi psala, že ho dostala už včera, tak jestli se někde neztratil :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nemám, ale má sbírka se hodně rozrůstá :D už čekám další přírůstky z USA :)) Ale jinak nejsme moc zastánce takových těch mega palet třeba se 100 stíny :)

      Recenzi mam zde:

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/bourjois-10-hour-sleep-effect.html

      Pudr mi před chvílí došel, hned jsem zkoušela a na sluníčku bude super :)) díky:)

      Vymazat
    2. jeee no vidíš, já jsem debil, tu recenzi jsem četla, ale zapomněla jsem na to :D.

      Jinak já taky nejsem moc fanda velkých paletek....mám tady teda tu paletku z eBay 120 stínů, ale já jí mám spíš na takový ty blbnoucí pokusy. Stála okolo 250kč, tak mi neni líto, když jí vytáhnu třeba jednou za tři měsíce. Spíš mám radši paletky s 4-6 stínama, to je posle mě takovej ideální počet na kombinace :). A na co čekáš z USA? Mně by měla v nejbližších dnech přijít zásilka z NYX :)
      Nemáš vůbec za co, jsem ráda, že došel (měla jsem strach, aby se nerozbil nebo neprotrhla obálka nebo něco)

      Vymazat
    3. Tak aspoň jsem ti to připomněla :D
      Přesně ty nemám ráda no :) Proto mám samé menší o kterých vím, že je budu nosit :)) Já také čekám na NYX :D A je to venku :))

      Vymazat
    4. Mohla bych se prosím zeptat, to objednáváte NYX přímo z USA (z jejich oficiálních stránek) nebo přes ten český eshop? A pokud přímo z USA jak to děláte s daněmi a clem? Díky Annet

      Vymazat
    5. Já budu mít přímo z USA, jelikož je tam větší výběr. Co já vím, clo ani daň se neplatí, ale o tom více, až mi věci přijdou! Ale u každého obchodu je to jinak. V košíku by se ti to mělo automaticky započítat a je dobré si přečíst jejich podmínky při internacionálním doručování. Vždy by to tam měli psát! Třeba na www.asos.com se clo ani daň neplatí. Já si tam také něco kupovala a čekám na balíček. dokonce neplatíš ani poštovné, což je super! Určitě sleduj blog. Čekám, že příští týden bych měla mít věci doma.

      Vymazat
  3. Pěkné video, sice trošku zdlouhavé, ale zajímavé. Máš toho oproti mě docela dost. A jinak, nevím jestli jsi už nějaká videa dělala, ale když tě vidím, tak jsi moc sympatická :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dlouhé je, myslela jsem, že bude kratší :D Děkuji moc :) Na má ostatní videa se můžeš podívat zde :

      http://www.youtube.com/user/xPlanetax

      a zde:

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/search/label/Videa

      Vymazat
  4. takový krásný šuplíčky :D to bych chtěla taky!! to máš přímo ve stole nebo dokoupený??

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty přihrádky jsou dokoupené :)) Ale stojí málo. Já mám přímo tyto :)) :

      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50177223/

      Vymazat
  5. Super video, divím se, že věci co nepoužíváte (myslím vy, blogerky) nebo jsou naprosto tragický, tak je skladujete, u mě vždy takové věci letí hned do koše :) Jinak ten olejíček od Saloos mám taky a musím potvrdit, že je vážně skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem říkala, pleť se mění a co mi nesedí teď, za rok může :)) Tak to bylo i s tou bází a teď ji zase používám každý den :) Ale pudřík/korektor od Alverde asi nebude fungovat ani za rok :D

      Vymazat
  6. Abych pravdu řekla, tak z fotek jsi mi moc sympatická nepřišla, ale te po tom videu už ano a hodně, dokonce nakonci jak ses loučila jsem se na tebe usmívala do monitoru :D Jinak máš to moc krásně a přehledně uspořádané :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to jich sem zas tolik nedávám :( :D:D Jooo ten pocit znám, když se usmívám na monitor, pak si to uvědomím a přijdu si jak blbec :D A děkuji :))

      Vymazat
  7. moc pěkná videa:) Na mém blogu probíhá giveaway, kdyby ses chtěla zúčastnit:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, konečně, pěkné video.

    Myslím, že tě vidím poprvé, jsi milá.

    Líbí se mi, jak mají všichni tu kosmetiku takovou uklizenou a organizovanou, já v tom mám hrozný bordel a mám to roztahaný všude po domě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď když to po sobě čtu, tak ta první věta zní jako kdyby jsi dělala hrozná videa a konečně je nějaké pěkné. Tak to myšleno nebylo, samozřejmě, jen jsem byla ráda, že je konečně video, že jsem se na něj těšila. A je pěkné.
      Tak musela jsem to uvést na pravou míru :)))

      Jinak ještě jak jsi mluvila a té rozbité tvářence, tak zrovna tady na blogu trb psala, jak jí opravit, to mě zaujalo - http://denjekrasny.blogspot.com/2012/02/oprava-rozbitych-stinu.html

      A tu tvářenku od Oriflamu jsem přesně měla, náhradu bych taky uvítala. Byla super a ten odstín byl pěkný.

      Vymazat
    2. Já to pochopila, neboj seee :)))) A děkuji za pochvalu :)
      To jo, pokud najdu dupe, dám vědět tedy :)
      Článek jsem četla hned jak ho trb napsala a popřemýšlím o tom :)

      Vymazat
  9. To je sbírka. Taky by se mi taková líbila :)
    Animaestilo.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když se dívám na jiná videa na YT, tak mi přijde, že oproti nim nic nemám :D

      Vymazat
  10. Hezkej stoleček! :) Ráda bych recenzi na ten roll-on od Garnieru, už dlouho po něm pokukuju.

    OdpovědětVymazat
  11. Juchů, na tohle video jsem dlouho čekala :)) A máš to vážně krásně uspořádaný, přehledný. I asi (asi určitě) lepší než ty šuplíčky předtím, paráda! :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je to mnohem lepší :) A hlavně se konečně můžu líčit u okna :)

      Vymazat
  12. Asi jsem tu ještě nikdy nic neokomentovala, ale jsi strašně sympatická, už se těším na další video :)
    K.

    OdpovědětVymazat
  13. Můžu se zeptat, odkud je ta židle?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Židle je z Ikei :))

      http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S79877709/#/S49816642

      Vymazat
  14. Moc hezké video, máš to krásně organizované a přehledné. Takový stoleček by se mi taky hodil, ale nemám na něj místo, tak budu muset vymyslet jiný způsob, protože plánuju menší reorganizaci.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já ho tam taky vpasovala jen tak tak :) Ale nelituji :)

      Vymazat
  15. ahoj, más moc pěkný video, ses sympatická holka a umíš se krásně nalíčit!
    Koukni na tento článek, možná by sis podle něj mohla opravit tu paletku od elfu - tvářena+bronzer.

    http://denjekrasny.blogspot.com/2012/02/oprava-rozbitych-stinu.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu, popřemýšlím o tom :))

      Vymazat
  16. Závidím ti, že toho máš tak málo.. mě aby se můj make-up vešel do tohohle příborníku, tak bych potřebovala asi 4 :D Jinak video super, ale kdyby se ti podařilo udělat něco s tím tvým hlasem, bylo by to super :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mám ráda takováhle videa :) ... povedlo se ti to :) http://style-of-lonnie.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Super videa, to se ti vážně povedlo! :) Jinak moc se omlouvám, že jsem nedala vědět, úplně jsem na to potom zapomněla..no každopádně je to super věc a skvěle to funguje na popraskané rty, takže děkuju :))

    OdpovědětVymazat
  19. Moc pěkná videa! :) Závidím Ti tu sbírku kosmetiky a taky jak to máš pěkně srovnané a uklizené! :) nějaký takový stoleček by se mi taky hodil! :D

    OdpovědětVymazat
  20. Super, super, super! Obě videa jsem si moc užila a také se parádně inspirovala! :-)

    luccblogbook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Ahoj holky, potřebovala by jsem nějakou hodnou holčinu co bydlí vedle ikei. Boužel v mém okolí žádná není a hrozně by se mi hodil tenhle příborník jako má slečna ve videu: http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/50177223/
    Na ceně s poštovným se domluvíme. Díky moc. :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Pište na email apatia5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Skvělé videa :) aa můžu se zeptat, kde jsi sehnala ty košíky/přihrádky do kterých dáváš všechnu svou kosmetiku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měla bych stejný dotaz... :-)
      PS: Nechci se opakovat po všech těch pochvalách, ale vážně jsi skvělá, jen tak dál.. :-))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥