Video - My jewellery collection / má sbírka šperků

Ano, já vím, že chcete vidět hlavně sbírku make-upu, ale chci vás napínat a tak jsem natočila zatím jiné video, a to mou sbírku šperků. Ne že bych toho měla nějak moc nebo tak, ale může to být pro vás nápad, jak třeba šperky ukládat. Tak snad se vám bude video líbit. Enjoy!


Sledujte v HD :))

              
PS: Moc vám chci poděkovat za 100 followers. Mám z toho neskutečnou radost! Mockrát vám děkuji za zachování přízně a snad vás bude ještě více přibývat. Mám radost, když někoho mohu inspirovat a pro někoho něco vytvářet. Každý komentář mě těší a ráda na ně odpovídám! Jste úžasné.

PPS: Ano, rámeček na stolku je prázdný :D Byl to dárek a já ještě nevím, co si do něj dám :))

                                                                                                               Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Super nápad, i video samozřejmě =D! Takovýhle okukovací videa zbožňuju ♥. Moc se těším na nějaké další! :)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezkej nápad s tím talířem, ale ta bižu ti přece musí černat?

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, šmejdící videa miluju :) Pěkná sbírka, dobrý vkus.

    Akorát bych se na tom stojánku bála, že mi ty šperky budou černat, jak jsou na vzduchu.

    OdpovědětVymazat
  4. docela pěkné řešení, ale nechtělo by se mi na tom utírat prach :)

    OdpovědětVymazat
  5. Teda ty máš pěknou sbírku!:-) Super video:-)

    http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥