Video: Valentýnský mramorovaný nehtový design - Water Marble nail design

Dneska jen v rychlosti. Za hodinku odjíždím pryč tak nemám moc času :))

Jelikož za pár dní tu máme Valentýn, rozhodla jsem se udělat video na valentýnské nehtíky. Jelikož nemám čas, tak je to jen taková zkrácená verze. Snad to nebude vadit. Jinak v tomto videu mě poprvé uslyšíte mluvit :D Mám hroznou trému, co na to řeknete, tak se nechám překvapit.


Sledujte v HD :))







Ve videu říkám, že o mně asi o víkendu neuslyšíte, ale není to pravda. Natočila jsem pro vás ještě jedno video a to valentýnské líčení. A jelikož je Valentýn už v úterý, přidám ho na blog v neděli. Abyste si to stihly nacvičit a byly kočky :))

Jinak ne že by mi na tomto dni nějak extra záleželo a vyloženě ho neslavím. Ale když máte někoho, koho milujete, chcete mu samozřejmě dělat radost každý den. A ne jen 14.2. I tak je to pěkné zpestření jinak celkem všedních dní plných práce a povinností.

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

14 komentářů:

  1. Musím říct, že jsi mě s tím dostala a v nejbližší době jedu koupit nějaký pěkný laky a zkusím to. :):) Pecka, jsi šikovná!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký! Taky na to budu dělat video :)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Páni to je krásný! O této metodě jsem vůbec neměla potuchy! Musím to brzy vyzkoušet!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezký nehty :) já jsem se o tuhle techniku pokoušela několikrát, ale asi mám špatný laky :( neudělají mi tak hezký vzory :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. jůůů..taky jsem to zkoušela a ty tvoje jsou extra krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Super design, už jsem se nemohla dočkat dalšího videa ♥ :))!

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné !!!

    PS.:Budu moc ráda když přijmeš pozvání na mou GIVEAWAY !
    http://c-m-writer.blogspot.com/2012/02/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. Holky, všem vám moc děkuju! Tak kladné ohlasy jsem ani nečekala a dalo mi to odvahu natočit víc "mluvících" videí :D Děkuju :)) Vaše Aneta ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Nádhera. Máš moc příjemný hlas :).

    OdpovědětVymazat
  10. Tyjo, máš úplně jinej hlas než bych čekala :). Ale video super! Chystala jsem se tuhle techniku vyzkoušet, ale podle videí který jsem viděla nebylo moc vidět, jaké značky laku používají a prý ne se všemi to jde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad z něj nejsi zklamaná :D:D No je pravda, že laky se mohly rozpíjet ještě lépe, ale tak vyšlo to celkem dobře. Jen škoda že nebyl čas, abych si to udělala na všechny prsty :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥