Valentýnské shrnutí

Jak jsem slíbila, podávám hlášení o včerejším Valentýnu. 

Již den předem jsem začala nějaké ty přípravičky. Šla jsem nakoupit a musela jsem totiž naložit maso, jelikož jsem chtěla uvařit Zdendovi svíčkovou.

Druhý den jsem vstávala v 9 hodin a před desátou začala s vařením. Jako první na seznamu jsem měla dezert. Dělala jsem jahody máčené v mléčné a bílé čokoládě. Dozdobila jsem je jen pár cukrovými srdíčky. Pak přišla na řadu svíčková. No postup vám sem psát nebudu, protože to by mi zabralo asi vážně dost času. No se vším všudy jsem ji vařila do 4 odpoledne. Mezi tím jsem připravovala stůl u mě v pokoji. V kuchyni jsem jíst nechtěla. Byla tam zima a asi bychom neměli soukromí (spolubydlící a tak. Však to znáte:)). V neposlední řadě jsem také měla knedlíkovou premiéru... Poprvé v životě jsem vařila houskový knedlík s burizóny a musim se pochválit. Vážně se mi povedly :)) Paradoxně jako poslední jsem dělala předkrm. Podávala jsem salát z pečených paprik s balkánským sýrem.

Také jsem Zdendovi vyrobila přáníčko, které se mi ale moc nepovedlo :D Posuďte samy...

Po večeři jsme se dívali na filmy. Poradily jste mi Sedm životů a Základ rodiny. Nejdřív jsme si zaplakali a pak se zasmáli :)) Oba dva filmy se nám moc líbily!

Ten den stál za to a moc jsem si ho užila. Doufám, že pro vás byl Valentýn také pěkným dnem a i když třeba nemáte drahou polovičku, tak jste si něčím třeba udělaly radost a daly si nějakou mňamku.










                                                                                                                                Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. jééé tak ten dezert bych si hned dala :)
    Jsem ráda, že se film líbil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viď, vypadá lákavě. Jen škoda, že už není :)

      Vymazat
  2. Moc pěkné..věřím, že jste si to užili ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Krása!!!To nepotřebuje další komentář:)

    OdpovědětVymazat
  4. To je strašně milý. Ty musíš být fakt zamilovaná. Po 6 letech manželství už to takový roztomilý není :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmmmm :( My jsme spolu co nevidět rok. Tak nestraš :( Chce si to ten život občas trošku okořenit aby se nezapomnělo na lásku a něžnosti. Tobě držím palce a hodně optimismu do života :-*

      Vymazat
  5. Jé, to je úžasný, museli jste si to užít, je vidět, že jste zamilovaný, to ti přeju :))* Fakt nádhera, moc ti závidím, máš štěstí :) ♥!
    P.S.: moc ti to sluší, měla jsi nám vyfotit přítele, jak moc měl vykulený oči, když tě viděl :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥