Topshop kosmetika

Dneska vám chci povědět o mé návštěvě v Palladiu. Jela jsem tam proto, že jsem hledala obyčejný černý svetr do práce. Je tam neuvěřitelná zima, tak nám konečně přes košili s krátkým rukávem povolili černý svetr... Je to divné, ale černý jsem nevlastnila :D Přitom je to takový basic kousek, že? :)) No tak jsem vyjela hledat. Nic jsem nemohla najít a už jsem byla vážně zoufalá. Procházela jsem kolem Topshopu a řekla si, že tam opravdu obyčejný svetr shánět nebudu a šla dál. Něco mi ale říkalo, že jsem se tam už dlouho chtěla podívat a pořád jsem přemýšlela, proč jsem tam chtěla jít. A pak mě to trklo! Vždyť nedávno k nám do ČR přišla i jejich kosmetika!!! Okamžitě jsem se otočila na podpatku a napochodovala do krámu.



Tak a konečně se dostáváme k tomu, o čem jsem chtěla psát. Stojan byl opravdu veliký a rovnou říkám, že jsem tam strávila minimálně půl hodiny. Vyzkoušela jsem na ruce snad úplně všechno. Ještě, že tam mají odličovací kapesníčky, které jsem spotřebovala asi 4 :D

Nejvíce mě zaujal highlighter Skin Glow v odstínu light. Je to nejkrásnější rozjasňovač, který jsem kdy viděla. A to vůbec nepřeháním... Byla to láska na první pohled za 355Kč (pokud si dobře vzpomínám). Byl perleťově bílý, se stříbrným shimmerem a růžovými odlesky. No prostě nádhera. Už jsem s ním málem běžela k pokladně, ale chtěla jsem ho ještě vyzkoušet na sobě a vidět tu krásu na denním světle. Proto jsem aplikovala malé množství na lícní kosti a vidím, že nic nevidím... Říkám si, že asi musím aplikovat větší množství. Tak pumpnu víc, patlám, patlám a vidím krásu. Pak obhlížím další věci, kouknu zase do zrcadla zase vidím, že nic nevidím... Tak si zase říkám, že musím na to denní světlo. Po té půl hodině, co jsem opustila Palladko tedy vyndám své kapesní zrcátko a do třetice vidím, že nic nevidím... No sečteno podtrženo, buď není určen na světlou pokožku, nebo stojí jednoduše za prd. Rozhodně si ho nekoupím... Sice po aplikaci je krásný a přenádherný, ale za pár minut se vsákne a není po něm ani památky. Dokonce je matný... což od rozjasňovače nečekám... Škoda.




Opakem je tuhý rozjasňovač ve zlaté barvě a jmenuje se Sunbeam. Je hodně pigmentovaný a nádherně rozjasní. Ke mně se však bohužel moc nehodí a tak mě nechává chladnou. Pro tmavší typy je jako dělaný.



Další, na co chci upozornit, jsou jejich tvářenky. Ty mě naopak chladnou nenechávají. Ať už jsou pudrové, nebo krémové, všechny jsou nádherné. Líbily se mi spíše ty střízlivější barvičky. Ty křiklavější bych moc neuplatnila. I když na jaro a léto by mohly být docela pěkné. Docela si to na sobě umím i představit. Mluvím o odstínech, jakou jsou například tyto dva: Pinch a Hush.




Dalšími krásnými výrobky byly rtěnky. Teda těch tam bylo jen pár, tak 8 tipuji. Našla jsem tam nejkrásnější nude růžovou barvu na světě. Na internetu jsem ji nikde nenašla, nebo všechny obrázky vypadají jinak, než ve skutečnosti. Na jméno odstínu si bohužel nevzpomínám. Až do obchodu zase půjdu, musím ji vyzkoušet na rty. Moc se mi líbí, ale když mi nebude slušet, tak se na ní přece za 270Kč nebudu chodit do šuplíku jen dívat :D Našla jsem však jeden lak, který má hodně podobnou barvu. Já vím, je stupidní porovnávat barvu rtěnky s lakem, ale aspoň pro představu :))



Další produkty, které stojan obsahuje, jsou: bronzery, make-upy, tužky na rty, tužky a linky na oči, pár štětců a jiných pomůcek, řasenky, nepřeberné množství stínů a ještě větší barevná škála laků na nehty (Kč jeden, ale jsou dost maličké).

Celkové shrnutí - Nevím, jak jednotlivé výrobky na tváři vydrží, ale kromě rojzasňovače to vypadá, že výrobky jsou hodně kvalitní. Určitě si něco musím pořídit a to hodně rychle! Většina výrobků se pohybuje kolem 300Kč. Každý výrobek má nádherný a originální obal.

A co vy? Lákají vás některé výrobky? Děláte si na něco zálusk, nebo dokonce něco z Topshopu vlastníte? Dejte mi vědět :))


Ještě doplnění : 
Pro všechny studenty 10% sleva na jakýkoliv výrobek. Platí po celý rok!!! :))


                                                                                                                           Vaše Aneta ♥

11 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Určitě některé výrobky stojí za vyzkoušení:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyjo, ani nevíš, jak ti zimu v práci závidim:D. Já dělám v aquaparku ve skoro 40ti stupňovym vedru... naštěstí dress code nemáme (teda kraťasy/kalhoty jsou jim jedno, měli bysme nosit firemní tričko/tílko,ale většina lidí to nenosí a je to šumák :D)
    Jinak o topshop kosmetice jsem už četla u Rendy a nějak mě nezaujala, nevím proč...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ona je tam taková zima, že vytřená dlažba na WC zamrzá a lidi padají jak hrušky :D Je tam fakt nula a choď v nule jen v krátký košili :D Závidím, že můžete chodit, jak chcete :))

      Vymazat
  3. úžasný blog :) Prosím navštív ma a keď chceš môžeš mi dať aj followera :) Vopred ti veľmi veľmi pekne ďakujem :)))

    jojaslife.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. já tam vždycky koukám, ale ještě jsem si nic nevybrala... hlavně, když jsem tam byla naposledy, tak skoro u ničeho nebyly testery! jak si mám asi vybrat rtěnku, když vidím barvu jen namalovanou na krabičce.. snad je tam brzy dodají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez ozkoušení určitě ne. Já tam byla před pár dny a testery byly u všeho, jen některé tvářenky byly vymlácené a vysypané. Ale daly se na ruce i tak vyzkoušet :))

      Vymazat
  5. Mně se na jejich kosmetice líbí nejvíc vždycky balení :D :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek, mrkni i na mou recenzi na novém blogu! :) http://little-cosmetic-corner.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥