So bussy + LMFAO

Dámy, jsem strašně bussy. Musíte být trpělivé a příští týden vám to vynahradím :)) Mám spoustu nápadů na články a konečně bude video - My make-up collectin part II.!

Jinak byla jste některá z vás na koncertě LMFAO v pražské Tipsport Areně? Já tam byla pracovně (u stánku se suvenýry), ale Party rock anthem jsem si nemohla nechat ujít a byla si na ní zatancovat na tribuně! Byl to dost dobrý zážitek :))


                                                                                                                                    

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. wow tak to ti závidím, já jsem chtěla jet, ale za tu cenu a to hráli jen hodinu myslím ... to není zas tak super :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hráli hodinu a půl. Vstupné bylo opravdu vysoké. A ještě k tomu přijel jen jeden no. To byla velká škoda. Ale i tak to tam rozjel :))

      Vymazat
  2. Věřííím že to muselo být skvělé, taky bych šla ale už byly vyprodané lístky.. ale tak nemůžu si stěžovat, zase jsem byla na rihanně :):)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš taky určitě pěkný zážitek :))

      Vymazat
  3. nebyla, nešla bych na to ani zadarmo :D ale tobě za to ještě zaplatili, good for you :))

    OdpovědětVymazat
  4. No já bych tam taky nešla, i když zadarmo možná jo! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥