Sleek

Dnes mám pro vás recenze na výrobky od značky Sleek. Jak možná jistě víte, nebo nevíte, před nějakou dobou se na našich českých stránkách objevil E-SHOP, který výrobky od značky Sleek (a nejen od této značky) prodává. Výhodou pro pražské je, že si mohou jet svou objednávku osobně vyzvednout (i když pro mě to bylo trošku z ruky :D). Tak se vyhnete placení poštovného. Komunikace s majitelkou je na jedna s hvězdičkou, rychle odepisuje, každý dotaz zodpoví a je velice ochotná. O všem jste včas informováni a ráda vyjde vstříc, pokud je potřeba.

1.Pout Polish - balzám na rty s leskem - Powder pink
Takže tento kondicionér na rty je velice často srovnáván s balzámem od MACu. Jaký ten je, to vám bohužel nepovím. Co ale vím je, že je mnohem levnější :D I proto jsem  po něm sáhla. 
Vybrala jsem si odstím Powder pink. Chtěla jsem přirozenou barvičku, který by rtům dodala jen lehký nádech. Takový odstín se mi povedlo vybrat, což jsem moc ráda. 
Jako první mě však zaujala vůně. Je to něco mezi kokosem a vanilkou. Moc příjemná a moje oblíbená "jedlá" vůně :))  Po prvním i druhém nanesení byl ale bohužel na rtech velice hořký a já ho musela ze rtů dostat dolů. Teď už se to ale nestává a tak usuzuji, že na povrchu balzámu je nějaká ochranná vrstvička, která má hořkou pachuť. Po spotřebování této vrstvy se mi to již nestává a balzám je bez příchuti.
Co se týče hydratace, ta je celkem dobrá. Pokud to budeme brát jako ve škole, bylo by to tak na tři. Na zimu ho asi moc používat nebudu a nechám si ho na jaro a léto, kdy se i světle růžové rty budou lépe vyjímat. K velmi nápadnému a dramatickému líčení je však skvělý! Použila jsem ho teď na plesovou sezónu (která pro mě již naštěstí skončila :D) k hodně výraznému kouřovému líčení. Dodá světlou barvičku a lesk jako blesk!
Dále je nutné podotknout, že lze použít i jako tvářenku. Po aplikaci je však nutno přepudrovat transparentním pudrem, jinak z obličeje slézá.
Cena: 182Kč a nyní v akci do 11.2. za 135Kč, tak neváhejte :))
Celkově tomuto balzámu uděluji 7 z 10ti.




Zde v roli tvářenky + je i na rtech


2.Pěti dílná sada štětců s pouzdrem


Víte co mě nejvíc nebaví, když jedu k rodičům na víkend? Tahat s sebou spousty štětců a líčidel. Tyto starosti mi odpadly s pořízením multifunkčních paletek a mini verze nejpotřebnějších štětců s pouzdrem od Sleek. Tato sadička obsahuje štětec na pudr/tvářenku, na make-up, na rty, na oční linky a na oční stíny.

1.Štětec na pudr/tvářenku - Toto je největší slabina sady. Je docela dost tvrdý a na obličeji není zrovna příjemný. Proto pořád vozím i malý kabuki brush, který nezabere moc místa a je asi tak 100x jemnější. Na tvářenku se však docela hodí. S tím problém nemám. Na pudr je přeci jen moc malinkatý :)) 
2.Štětec na make-up - Pokud jsem doma a jdeme třeba jen na návštěvu k prarodičům (a jiným příbuzným :D), vystačím si s aplikací pomocí prstů. Tento štěteček se však skvěle hodí k nanášení korektoru a je krásně měkkoučký. Pěkně s ním korektor kryje, nezanechává šmouhy a nepelichá.
3.Štětec na oční stíny - Tento štěteček mě z celého balení nadchl nejvíce! Je naprosto úžasný. Spíše než štětec na oční stíny je to blending brush a přiznávám, že stíny roztírá přece jen líp než můj dosavadní štětec na vodovky :D Už jen kvůli němu snad stojí za to si sadu objednat.
4.Štětec na oční linky - Je také skvělý! Linky se mi s ním aplikují lépe než se štětcem od Essence. Je kratší a má masivnější rukojeť. Není tak hubený a tak se lépe drží. štětinky jsou rovné a vykreslí precizní linku.
5.Štětec na rty - Rtěnku aplikuje celkem obstojně, jediné co mi vadí je, že mu pár chlupů trčí do strany, což třeba u tmavé rtěnky může docela vadit. Tyto přečnívající štětinky se chystám v nejbližší době ustřihnout. Pak bude štětec v pořádku :))
Cena: 160Kč
Dávám tomuto setu 8 z 10ti!




                                                                                                                            Vaše Aneta ♥

16 komentářů:

  1. Balzám vypadá na rtech nádherně! Já těch šminek a štětců zas tak moc nemám, takže všechno potřebné převážím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, je hodně přirozený. Mně nejde ani tak o kvantitu, jako o velikost. Nesnáším vozit ty dlouhé neskladné štětce :D

      Vymazat
  2. O tom balzámku pořád přemýšlím, tak ještě nevím, jak to po tvé recenzi dopadne :).

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna jsem objednala ten balzám (Peach Perfection, ale ten tvůj vypadá taky hodně dobře) a paletku stínů, tak se těším :)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na paletku si taky brousím zuby. Ale doba je zlá a musí se šetřit :D

      Vymazat
  4. Ďakujem za recenziu..už dlhšie váham nad týmito vecičkami :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš za co :)) Tak přeji šťastnou ruku při výběru :)

      Vymazat
  5. O této sadě štětců jsem přemýšlela, takže jsi mě touto recenzí docela potěšila.. :) tak asi brzy neodolám a objednám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že také neodolám. Chtěla bych nějakou tvářenku a paletku :) Vypadají úžasně!

      Vymazat
  6. Ten balzám vypadá skvěle, úplně jako skvělá hydratační a slušně pigmentovaná rtěnka. Krása, moc se mi na tobě líbí, vážně ti sluší!:O ♥

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, pigmentace je vážně senzační!!! A moc děkuju :)

      Vymazat
  7. Super, díky za recenzi, o těchto balzámcích právě uvažuju, konkrétně o odstínu Powder Pink a Peach Perfection.

    http://cinderellasnuts.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Prohlížela jsem si stránky e-shopu a říkám si, ten bled. štětec na oči vypadá dobře.. díky tomuhle článku jsem se rozhodla, že ho nutně potřebuju!! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Díky za recenzi. Teď si štětce objednám. Já jsem si právě myslela, že budou špatný, protože 160 Kč je dobrá cena na to, že je tam 5 štětců.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥