Shopping post and more


Tak mám pro vás ještě malou ochutnávku toho, co jsem ve slevách ulovila. Slevy už pomalu ale jistě všude končí. Dobré slevy najdete nyní v Kappahl, kde se všechny věci pohybují kolem stovky, což je super. Já už svetry a takové věci nakupovat nebudu a radši šetřím na jaro/léto. Já si tam pořídila pár šperků za minimální ceny. Ty byly nastavené opravdu nízko. Prstýnky a náhrdelník byly zlevněné z 200 na 30Kč a náramek z 300 na 40Kč. A to se vyplatí, ne? :))







Jinak jsem navštívila opět drogerii Rossmann a vzala si z regálu ještě dvě věci z výprodeje. Lak je krásný, po zaschnutí má takový gelový vzhled. S leskem jsem ale moc dobře neudělala. Barva krásná, o tom žádná, ale je nějaký vyschlý... Asi ho nějaké nenechavé ruce šroubovaly a zkoušely... Takže z toho nejsem moc nadšená i když mi barva sedí. Oboje za 30Kč :))
Ještě mám pár produktů, ale ty uvidíte zvlášť v recenzích :))





Když jsme u toho Rossmanna, v jejich novém letáku mají nabídku na zrcadlo s LED osvětlením za pouhých 319Kč. Vím, že ho již někdy v nabídce měli a tak mě zajímá, jestli ho některá nevlastníte. Našla jsem na něj "recenzi" na jednom z německých blogů a prý moc nesvítí. Moc jsem si tohle zrcadlo přála, ale 2000 za něj dávat nehodlám. Tohle by mohla být levnější alternativa, ale jestli je na prd, tak se bez něj také obejdu :)) 



Co mě zaujalo dále je tato kabelka od Guess. Vždycky jsem od nich nějakou chtěla. Jsou ale pro mě dost drahé a pokud si nějakou pořídím, tak to bude rozhodně kabelka na celý život :)) Teda pokud to semnou vydrží :D Na Slevomatu ji nyní mají s 50ti procentní slevou. I tak je ale dost drahá :-// Líbí se vám?? Nevím, jestli mám dál odolávat :D

 
                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

15 komentářů:

  1. Taky jsem ještě nakonec ještě dneska zašla do Rossmannu a doplnila si zásobu o laky Essence, které budou končit, tak jsem na ně zvědavá :)
    Jinak co se týče toho zkoušení produktů, už mě to celkem začíná vytáčet. Když jsem si kupovala gelové oční linky, v regále nebyl jediný kalíšek, ve kterém by nebyl obtisknutý prst. No, škoda mluvit :(

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé barvy jsou opravdu pěkné a bude jich škoda. Ale třeba ty nové budou vypadat ještě lépe! No to je pěkná otrava! Já namočila štěteček asi 5x, než se konečně vytvořil pořádný swatch... Pohlavkovat za to :D

      Vymazat
  2. Já jsem si letos vůbec nic ve slevách nekoupila :(( fnuk,fnuk...
    Jinak zrcátko bude určitě skvělý ;) Ale nevladtním, a keblka se mi upřímně moc nelíbí :( Ale každá máme jinej vkus a tobě by se určitě hodila ;) je velká a prostorná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je pravda, že já toho letos koupila o mnoho méně, než třeba v loni.
      Jj, přesně to já ráda. Velké kabelky, do kterých se vejde vše!

      Vymazat
  3. jé díky za informaci o zrcátku, vážně přemýšlím, že si ho koupím :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super nákupy:) Ty šperky ale nemají chybu a za tu cenu je to super "kauf" :)

    OdpovědětVymazat
  5. já jsem ve slevách pořídila docela dost...na to že jsem byla nakupovat až teď :) Mám dvoje kalhoty do práce, sukni, košili a rolák a vešla jsem se do litru :)
    Na bižu nejsem, tak to nedokážu zhodnotit...
    Kabelky Gues jsou hezké, ale předražené. Kolegyně má dvě a hned po dvou měsících jí lezou nikty z uch...no za tu cenu si ji nikdy nekoupím...To raději skočím k vietnamcům a mám krásnou za 500 a když se zničí tak mě to nemrzí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, to je hodně výhodné :))
      Fakt? No já se stejně rozhodla, že si jí asi nepořídím :(

      Vymazat
  6. Guess kabelky se mně osobně vůbec nelíbí, příjdou mi takové kýčové, kolotočářské. A s kvalitou na tom nebudou enjlíp, kamarádka si jednu nedávno pořídila a po pár dnech se jí utrhlo ucho:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se jich také moc nelíbí. Ale vždycky jsem chtěla jen takovou decentní. A tahle podle mě je :)) Nemám ráda ty s potisky G a nápisy Guess po celé kabelce.

      Vymazat
  7. Pěkné úlovky! :) Ten lak vypadá vážně dobře! A lesk buď někdo načnul v obchodě a nebo na něj moc svítilo že vyschlo.. a nebo další možnost, kdovíjak dlouho tam byl že jo.. :( já jsem si ve slevách taky jeden kupovala a jsem s ním spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  8. A kabelka - no tahle není nejhorší.. :) ale Guess kabelky se mi také moc nelíbí a navíc na ně ani nemám :D ale jestli po ní toužíš a je se slevou tak asi neváhej ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla asi smůlu no, to se stane :)) Za tu cenu mě to neštve :)
      No já na ěn taky nemám. Ale řikala jsem si, že ta 50ti procentní sleva už je dost znát :D Ale rozhodla jsem se ji nekoupit.

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥