Random

Tak děvčata... Před chvílí jsem dotočila video My makeup collection a mírně ho sestříhala. Teď se ho snažím uploadovat na YT a snad to půjde. Mám totiž menší problém. Prý je moc velké a dlouhé. Může mít max 15 minut pro bezproblémové nahrávání a o moje má minut 35... :D Tak to zkouším a myslím, že to nechám jet i přes noc. Můj ubohý PC vydává zvuk jak z hororu. Začal kvílet a připadá mi, že mě hodlá opustit :D Snad se to nestane a vše dobře dopadne. A abyste se zatím nenudily, přidám pár fotek, které jsem za posledních pár dní pořídila. Nečekejte žádné umělecké fotky, prosím vás... Jsou to fotky něčeho, co mě zaujalo, potěšilo a co se mi líbí.


Hravé svačinky, aby se najedlo i oko :))


O tomhle jogurtu jsem přečetla dost a rozhodla jsem se ho zkusit. Chutná docela dobře ale co mě překvapilo je fakt, že jogurt je jen do půlky a pod ním je kalíšek s různými druhy kočičky... Já tam měla tuhle červenou hrůzu :D Za skoro 20Kč to fakt nestojí :D

Kytička ve tvaru srdce od broučka :))



Yankee candle olejíček do aromalampy. Stále nemám to srdce jej zapálit. Pořád čekám na nějakou spešl událost nebo příležitost :))


Maxi nuta s konopným semínkem... No co, chtěla jsem to zkusit :D Dobrá :)

Suvenýr z práce, kdy jsem pracovala u stánku s upomínkovými předměty LMFAO.

Nový šátek s lebkami. Už dlouho jsem ho chtěla :))

Dlouhé triko, které se dá nosit i jako šaty. Někdy třeba ukážu :))

Mé nové lásky. Takové jsem už dlouho také chtěla :))

A zde v akci.


                                                                                                                        Vaše Aneta ♥



11 komentářů:

  1. juuu, na video se moc těším. Mohla bys ho zkusit sestříhat na dva díly, pokud je to jako jedno video moc dlouhé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už jsme udělala :) I tak je to strašně moc velké :( :D

      Vymazat
    2. tim líp! :D teda...pro tvoje čtenáře :D

      Vymazat
  2. Haha, tak ta první fotka je vtipná:-) Na video se těšim:-)

    Pokud budeš mít čas, tak prosím mrkni na můj blog, udělala jsem recenzi na novou kolekci od essence:
    http://illussoire.blogspot.com/2012/02/essence-nova-kolekce-unor-2012.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Njn, políbila mě múza :D
      Mrkla jsem se. Zajímaly mě tvářenky, ale nevím nevím no :-/ Moc mě na živo nezaujaly.

      Vymazat
  3. ty brýle jsou supr!
    a ten šátek vypadá jako McQueen ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :))
      No, ale jeho o dooooost levnější verze :D

      Vymazat
  4. kde jsi koupila svoje lásky? chci je taky :P :P

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Páni, první fotky fakt libová! :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. jéé ja som mala v tom jogurte prsteň :D takže u mňa spokojnosť :D Aj keď jogurt nič moc

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥