Purple smokey eyes tutorial - video

Dobré ránko :) Dneska mám pro vás včera zmiňované video.  Dozvíte se na něm, jak vytvořit fialové kouřové líčení. Použila jsme na něm většinu nových produktů, které jste viděly v předchozím článku. Video je světlejší než jeho mladší kolegové, ale v některých částech si stíním zrcátkem, proto se foťák ztmavoval :( Njn, moje video asi nikdy nebude dokonalé :D  Tak enjoy! :))



Sledujte v HD :))

Seznam použité kosmetiky:


Tvář:
Dermacol - Satin make-up base
Garnier - BB Cream
Maybelline - Pure cover mineral concealer
E.l.f. - paletka tvářenky + bronzery


Oči:
Essence - Eyeshadow base
E.L.F. - Bílá třpytivá tužka
Max Factor - 116 Wicked white
E.l.f. - Paletka (fialový stín)
Essence - 10 let´s do the moonwalk
Essence - 03 Berlin rocks
El.f. - Eyebrow kit - Ash
Dermacol - Imperial long lash mascara


Rty:
Sleek - Pout polish - Powder pink

                                                
                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

21 komentářů:

  1. Krásný! Úplně si mě naladila na fialovou, dneska se tak asi taky nalíčím. :) A přemýšlím o těch fialových linkách, asi si je koupím, vypadají k tomuto líčení fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou skvělé. Už jsme nad nimi přemýšlela, ale teď ta cena rozhodla za mě :D

      Vymazat
  2. super video! zrovna jsem přemýšlela, jak využít ty fialové linky a bála se, že by to s fialovými kouřovkami bylo už ,,moc", ale vypadá to skvěle! Určitě líčení někdy zkusím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsme tě inspirovala :))

      Vymazat
  3. Prosímtě, jak dám do postraního panelu tu tabulku s návštěvností? Zaregistrovala jsem se, došla až k html kódu ale nevím, kam ho mám dát... Prosím o pomoc :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jezuuus toto video mi úplně rozzářilo den xD. Ty máš upe drsné telecí očí (krásné + velké) a tváříš se při tom líčení fakt moc dobře :D (naprosto přirozeně a fáájně se uculuješ)! Ty vypadáš, že jsi naprosto free a na pohodu xD ;) Líčení se ti moooc povedlo!! Toto video je jedno z nej nej za poslední dobu co jsem viděla :-* a díky za skvělej výběr písničky od Green Day :D --> fakt mě to moc pozitivně naladilo :-*. Měj se!! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Zase skvělé video!Jsi opravdu šikulka.Jinak respekt! Jednou rukou si držíš zrcátko a druhou si děláš linky :D Můžu se ještě zeptat, kolik tě stála řasenka?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Njn, chce to cvik :D Tady máš o ní celý článek:

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/dermacol-imperial-long-lashes-mascara.html

      Jinak někdy je v akci i za cca 170Kč. Musí se to vychytat :))

      Vymazat
  6. Opět skvělé video, tohle líčení se mi moc líbí ! :)♥ Fialovou mám ráda, a v líčení se mi na ní líbí to, že sedí ke všem barvám očí a všem tyoům pleti :))

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Máš pravdu. Já ji dřív hodně nosila, pak jsme nějak přestala. Tak se k ní opět vracím :))

      Vymazat
  7. Skvělé video! :-))
    http://janyany.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, takovej grif bych jednou chtela mit. Radost pohledet :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. cvičit, cvičit, cvičit :) Po pár linkách se ti to povede taky tak. Já už to tak nosím pár let. :))

      Vymazat
  9. Pěkné video ;). Jen škoda, že so občas stíníš tím zrcátkem a nebylo dobře vidět :). Ale to časem vychytáš. Moc hezké léčení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, pokouším se, ala chtělo by to i lepší techniku. Na tu šetřím :))

      Vymazat
  10. Prosímtě proč používáš na víčka tu bílou tužku? Má to nějaký speciální účel? Už jsem o tom někde také četla, ale už si nepamatuju, k čemu je to vlastně dobré.

    A ty bílé stíny Max factor? Udělají jakoby lesklejší efekt nebo k čemu ty jsou dobré?

    Jinak pěkné líčení, jsi šikovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky. O ní jsme již psala a článek si můžeš přečíst zde :

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2012/01/jak-na-syte-ocni-stiny.html

      Vše je tam vysvětleno.
      Jinak ten bílý třpytivý stín jsme zde použila na vnitřní stranu víčka, jelikož jsem chtěla dosáhnout kouřového líčení. Začala jsem tedy bílou, pak nanesla fialovou a záhyb jsem ztmavila černým stínem. To vytvoří pěkné fialové kouřové líčení.
      Dále jsem nanesla tento stín pod obočí, tím se zvýrazní a pozvedne ho trošku více. Také ho ráda používám do vnitřního koutku, tím se jakoby oči rozjasní a otevřou :))
      A děkuji :))

      Vymazat
    2. Děkuju za rychlou odpověď. Jinak pěkný blog, budu nakukovat pro inspiraci :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥