My old make-up storage - part I.

Dnes vám ukáži pomocí fotek, jak jsem doposud skladovala můj make-up. Jako každá druhá, nebo třetí, jsme si pořídila šuplíčky. Jsou docela dobré pro ty, kdo nemá moc šminek. Mně se tam po pár dnech přestaly vejít :D A tak jsem vymyslela nové řešení. Ale o tom zase příště. Natočím pro vás video.

Šuplíčky jsou z Kauflandu za 120Kč jeden. Co jsem koukala, pořád je tam mají. Ale možná se bude nabídka lišit krám od krámu. Proto ty z vás, které po něm toužíte, nechci zbytečně navnazovat :D Ale já byla ve dvou různých městech a v obou Kauflandech je měli.

Boxy jsem měla postavené na svém psacím stole, na kterém mi dost zabíraly místo. Jenže nikde jinde už jsem místo neměla. Vy doma určitě najdete lepší umístění :))

Tak takhle jim to vedle sebe slušelo :D


První šuplíček byl nacpaný k prasknutí věcmi na obličej.


Ve druhém jste mohly najít pudry, bronzery a tvářenky.



Můj nejoblíbenější šuplík. Plný balzámků na rty, stěnek a lesků!


Toto už je druhý box. První patro obsadily paletky očních stínů.


Ve druhm šuplíku byly všechny mé mono oční stíny, paletka na obočí, gelové linky, rozjasňovač, ořezávátko a dokonce jedna paletka, která se nevešla do prvního patra.


V posledním byl korektor, báze pod oční stíny, řasenky, tekuté linky, třpytky a tužky na oči.


Moje další úložiště, tentokrát parfémů, pečující kosmetiky a štětců. O tom podrobněji zase jindy :))

A takhle jsem skladovala laky :)


Za malou chvíli se událo tolik změn v mém skladování a organizaci, že na to musím natočit video, a pořádně vám vše co mám ukázat :)) Těšíte se?

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥



14 komentářů:

  1. těším se hrozně moc! Miluju tvoje videa a miluju takový ty okukující :). Doufám, že všechno pořádně ukážeš, klidně a't to má půl hodiny :D

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na video:). Já mám šuplíčky z Kiku a vejde se mi tam všechno, jiný úložiště neplánuju, takhle mi to vyhovuje.
    Jinak ve Schleckeru jsem byla hned druhý den po tvým článku o slevách a u nás nic:). Aspoň jsme ušetřila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty z KIKu jsou myslím o něco větší, takže se nedivím, že ti vyhovují :)) A mají růžové!!! :D Ten yb se mi hodil!
      Jinak mě to mrzí. Nevím, proč to nedělají všude stejně, když je to jeden řetězec...

      Vymazat
  3. Jsem zvědavá, jak jsi to přeorganizovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. nemám jenom outfity v kraťasech, třeba pár dnů zpátky byl v kalhotech :). Kalhoty nosím, výjimečně legíny no :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za odpověď :)) Asi jsem to přehlédla.

      Vymazat
  5. Na tenhle post jsem čekala, miluju okukování cizích věcí, hlavně tedy kosmetiky:D. Máš to skvěle uspořádané, bezva- jak sbírka, tak článek!:)

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oprava: měla jsi to hezky uspořádaný, přijde mi to takto fajn, ale změna je život:)
      P.S.: těším se na video, moc a moc!

      www.teensmajdicka.blog.cz

      Vymazat
    2. Dočkáš se někdy příští týden!!!! :))

      Vymazat
  6. Máš to hezky usporádaný :) Myslím si, že máš v tom přehled :)

    OdpovědětVymazat
  7. Těšíme se moc! Tedy aspon já, máš to krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. no, já jsem hrozně zvědavá takže šuppp šupp :))

    OdpovědětVymazat
  9. Vy zvědavky!!! :D Děkuji za komentáře :) Příští týden se dočkáte videa! Teď nebylo kdy ho natočit, jelikož jsme byla v práci 16 hodin, dneska jdu zase a tak nějak jsem ze všeho teď hotová :) Díky za pochopení :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥