MOTD and NOTD

Slíbila jsem ukázku líčení s novými produkty. Předem musím říct, že paletka stínu od Basicu není moc dobře pigmentovaná. Na ruce byla pigmentovaná dobře, ale při nanášení štětcem se pigmentace dost ztrácí. Škoda, ale tak co byste chtěly za 44Kč, že :) Hnědé linky jsou v pohodě, jako všechny ostatní barvy z této řady. Stejně tak asi nemá cenu vychvalovat lesk, protože vše už o nich bylo napsáno a jsou výborné! Jen se mi zdá, že tento odstín mi zvětšuje opticky rty. Připadají mi o dost plnější, než jindy.  Štětec na tvářenku už jsem také ozkoušela a ten je vážně úžasný! Je měkkoučký a skvěle se s ním tvářenka nanáší.

Na nehtech mám baby pink růžovou do Maybelline a topper od Essence :) Moc se mi ta kombinace líbí i když vím, že u odlakování maxi třpytek budu opět trpět :D









                                                                                                                             Vaše Aneta ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥