Lushuji, Lushuješ, Lushujeme!

Dnešním článkem se nebudu věnovat žádné dekorativní kosmetice, nýbrž kosmetice pečující a rozmazlující :)) Určitě všichni znáte kosmetiku Lush. A pokud řeknete že ne, tak vám to nebudu věřit :D Kosmetika Lush si získala mé srdce před více než třemi lety a zůstala v něm do teď. Sice už ne v takové míře jako kdysi, ale pořád tam má své místečko.

A čím to, že kosmetika Lush má tolik příznivců? Mají originální design výrobků, kterým se snaží dát pevný tvar, jelikož se snaží používat co nejméně obalů. Tak chrání naše životní prostředí. To je mi velmi sympatické. Dále mě učarovala vůně jednotlivých věcí. Některé jsou opravdu hodně originální, neotřelé a některé skoro drzé (pro mě vůně TucaTuca, kterou nesnáším!!!! :D). Skvělá je také reklamní kampaň Lushe. Moc se mi líbí jejich lushí víly a víláci (? :D), kteří točí naprosto skvělá videa. Na YouTube jich najdete víc než dost. Každý výrobek má své vlastní minividejko, na kterém ho dostatečně představují. Nesmím také opomenout ochotu a velkou snahu (někdy až trošku odrazující :)) prodavaček v Lush obchůdku. Pro začátečníky je to velmi užitečné, protože personál je opravdu dobře proškolený a většinou vám s výběrem dobře poradí. Mě to trošku odpuzuje, protože sortiment znám a tak si vždy chci v klidu a sama projít jejich malinkatý obchůdek. V ČR je bohužel jen jeden a to v  Praze v obchodním centru Palladium. Další obchod se otevírat v ČR neplánuje. Pro vás, kteří nebydlíte v Praze ale funguje e-shop.
Já jsem si naposledy udělala radost (teda spíš babička mi udělala radost) k letošním (nebo vlastně loňským) Vánocům.


Nahoře Yuzu & Cocoa Bubbleroon - Tuhá pěna - Voní skvěle, jako kokosový suk šmrncnutý grepem, vanilkou a tonkou. Voní vážně nádherně. Už se těším, až vyzkouším.
Dole Phoenix rising - Balistik - Obsahuje kakaové máslo, bambucké máslo a jojobový olej. Vůně je nadpozemská a mě dostává do nirvány! Cítím nádech exotiky - ovocné i květinové tóny. Dále to nedokážu specifikovat.

Aqua Mirabilis - Tělový kondicionér - Tento olejový scrub je přirovnáván často ke známější sestře Buffy. Tu jsem také měla a tak jsem je chtěla porovnat.  U mě vítězí AM, jelikož mě lépe vydrhne, mastí stejně ale hlavně mi lépe voní. Cítím oříšky a takovou zemitou vůni. Ve sprše si s ním jen přejedu tělo a kostka na vás zanechá mleté mandle. Těmi se pak masíruji a tak kostka skoro neubývá. Pěkně hydratuje.

Merry Xmas - Masážní olej - Byla to limitka a tak již není k dostání. Proto o něm moc psát nebudu. Akorát byste zaplakaly, o jakou pochotku jste přišly :D Vůně je hodně citrusová a sladko kořeněná. Hodně jde cítit hřebíček. Prostě ideální vánoční vůně. Krásně na pokožce taje a ty masáže... Mmmmmm :))

Vanillary - Tuhý parfém - Nejdříve jsem kolem parfémů chodila velkým obloukem. Po tom, co zrušily mé oblíbence a nahradili je těmito (pro mě) smrdutými trubičkami... V té době jsem Lush proklínala :D Ale jedna si přeci jen k mým čichovým buňkám cestu našla. Jelikož miluji vanilku, poprvé jsem čichala právě k ní. Jenže mě vůně nijak neoslovila. Poté jsem jí zkoušela očichat ještě několikrát. Pak jsem se odhodlala vyzkoušet ji na zápěstí a světe div se! Cestou domů jsem se pokaždé očichávala a vůně se mi líbila stále víc a víc. Tak jsem si ji nakonec pořídila a nelituji. Vůně se na kůži rozloží a rozvine a to je panečku paráda. Není to klasická přeslazená vůně vanilky. Obsahuje i tóny jasmínu. Je to nevtíravá sofistikovaná vůně. Doporučuji!

Brusinková štola - čistící a odličovací přípravek - Znovu se jedná o limitku. Ty z vás, které ji ulovily, si mohou pogratulovat! Já na ní čekám vždycky celý rok. Voní nádherně po marcipánu, vydrží věky a skvěle odlíčí. Nezanechává moji pleť suchou ani mastnou, prostě tak akorát. 

None of Your Beeswax - Balzám na rty - Lehký hydratační balzám na rty bez obsahu včelího vosku.  Chutná přírodním citronem, mandarinkou a vanilkou a obsahuje extra panenský kokosový olej, murumuru máslo a karnaubský vosk, které udrží vaše rty jemné a hebké. Není uplně mega výživný, ale dobrý je, to rozhodně.

A co vy, máte nějaké svoje Lush oblíbence? Já jich mám spoustu!

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

8 komentářů:

  1. Taky LUSH miluju, za me teda Bubble gum scrub na rty, Snow fairy sprchac, I love juicy sampon, American cream kondicioner, Brusinkovou stolu aaa.. to je snad vsechno :) prozatim :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak American cream a štolu máme společnou :)) A snow fairy mám jako balzám na pusu a tu vůni taky můžu. Ale jen občas :D

      Vymazat
  2. Pro mě je Lush novinka - jelikož také miluju vanilku, asi popřemýšlím o tuhém parfému a pak se mi líbí ještě Aqua Mirabilis...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě běž obchůdek, popřípadě jejich stránky omrknout :))

      Vymazat
  3. Lush je nejlepší :), nejraději mám tuhý parfém vanillary a american cream..no je toho hodně, ale tyto dvě věcičky mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  4. z Lushe nic nemám, ale chci :)

    Jinak Ballerinu jsem našla v DM na Skalce - přímo v Tescu. Ale je tam jenom ta tvářenka a jeden stín :(

    OdpovědětVymazat
  5. Mým oblíbencem z Lushe je American Cream tu vuni zboznuju a také Snow Fairy a moc me mrzi ze tento sprchovy gel je jen limitka..;)

    http://sweet-cosmetic-life.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥