It's a valentine's day!!!

Myslím, že dneska se všechny příspěvky na všech možných blozích budou týkat Valentýna :)) Já nejsem výjimkou. Od rána šůruju a připravuju se na příchod milého :) Samozřejmě mám v rukávu nějaké to překvápko. Teď vám ho nemohu prozradit, protože i on je pravidelným čtenářem (dále kontrolorem a korektor) mého blogu. A přece mu to takhle snadným způsobem nevyzradím :)) Večer nebo zítra samozřejmě podám hlášení i s fotodokumentací :) Strašně se na večer těším! Ne že by Valentýn byl pro mě nějakým extra slavnostním dnem, ale někdy je dobré vyjít ze stereotypu, udělat si radost a na něco se těšit! Dnešní den je k tomu jako dělaný. Venku  krásně svítí sluníčko, což pro mě znamená, že máme doma konečně teplo :D 

Ještě bych od vás chtěla tip, na nějakou romantickou komedii a nejlépe takovou, aby jedno oko nezůstalo suché :D
Jak trávíte Valentýna vy?


Přeji krásný den!


                                                                                                                               Vaše Aneta ♥

12 komentářů:

  1. my jsme dnešní den jeli na ČZU, podat mi přihlášku na vejšku :D teď si děláme pizzu a odpoledne jedeme do obchodu pro noťas (budu mít brzo narozeniny).
    Nic zvláštního... chtěla jsem upéct nějakou dobrotu,ale holt jinej program, nějak to neprožíváme :) (jo, ale ráno jsme si popřáli :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad ti to vyjde :)) Mimochodem já četla, že jste si dneska přispali a ne popřáli :D:D

      Vymazat
  2. Já letos budu valentýna slavit až o par dni později, protože přítel na školení v praze na celý týden :(

    Romantická komedie mě teď žádná nenapadá. Ale film u kterého jsem brečela snad od začátku do konce je Sedm Životů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pozdě, ale přece :)) Tak filmek jsem stáhla a romantický teda opravdu není :D Ale byl vážně dobrý! Takže díky za tip :)

      Vymazat
  3. Jejda nee, Sedm zivotu si na valentyna nepoustejte! :D Doporucuju treba Spravce osudu (neni az tak komedie), z novejsich Laska a jine zavislosi, ze starsich Dum u jezera :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Varování jsem si přečetla pozdě :D

      Vymazat
  4. Tipy na filmy-sice žádné novinky,ale spolehlivé pro dnešní den-Zápisník jedné lásky,Láska nebeská nebo třeba Základ rodiny...Přeju krásného Valentýna:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Základ rodiny jsme si pustili jako druhý film! Moc se nám líbil! Díky za tipy :))

      Vymazat
  5. my jsme se s milým domluvili, že nebudeme Valentýna slavit, takže jsem hned po práci šla na hodinu pilates a doma mě pak čekala kytice, tiramisu, stříbrné naušnice, dali jsme si na koberci pizzu a ted travime :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to je romantický :)) Hezký překvápko! :))

      Vymazat
  6. Crazy, stupid, love (Zatracená bláznivá láska nebo jak je to v češtině) je úžasnej film :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥