HOT NEWS!!!

Já vím, že už je tu trošku "přeessencováno", ale i tak vám povím rychlou zprávu. Před chvílí jsem byla ve Schleckeru na Palmovce a téměř všechny (nebo většinu) výrobků mají za 25Kč!!! Dokonce i plno plno plno věcí, které v Rossmannech ve slevě nebyly :)) Můj skvělý kup si můžete prohlédnout zde. Zítra se nalíčím těmito věcmi a vy se pak můžete mrknout na výsledek :)) 

                               


                                                                                                                               Vaše Aneta ♥


18 komentářů:

  1. Ona je ve Shleckeru taky značka Essence? :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty jo tak to ti závidím :( u nás bylo hned všechno vykoupený :((

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda. Tady je toho zatím docela pořád dost. Pražandy asi Essence nerady :D

      Vymazat
  3. Tak tomu říkáme skvělý nákup! o já takový štěstí nemám...:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já totiž po drogerkách lítám furt, tak to by bylo, aby nebylo :))

      Vymazat
  4. Tak ten stetec za 25 Kc ti uprimne zavidim!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli chceš, klidně ti pro něj skočim :D Ještě tam dva byly :D

      Vymazat
  5. štětec potřebuju nutně :( Ale to by se mi už nevyplatilo pro něj takovou dálku jet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba seženeš ještě někde blíže k tvému bydlišti :))

      Vymazat
  6. Škoda, že jsem si to nepřečetla dřív, to bych hned jela na nákup :D, ale tak zítra to omrknu :).

    OdpovědětVymazat
  7. Hned jak jsem si přečetla tvůj článek jsem letěla do Schleckera :) o to víc jsem byla zklamaná,že byly zlevněné na 25,- jen 3 produkty:( lesk Stay with me (I like cotton candy),který už mám v zásobě ze slev z Rossmana,jakési stíny v neurčité nijaké barvě a mega balení bronzeru (2 odstíny-pro blondýny a pro brunety.Tak zkouším ten bronzer,snad bude ok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé to je škoda. V každém se to tedy liší. Tak aspoň něco :)) Ten bronzer pro blondýny mám. A jde to celkem :)

      Vymazat
  8. Krásne úlovky. Ja som tiež mala šťastie na mnoho super vecí :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥