Hello kitty + Vitalos

Přes víkend jsem se snažila trošku víc relaxovat, takže jsem měla i od blogu na chvíli klídek :) Co vy, měly jste aktivní nebo relaxační víkend?

Dneska udělám recenzi na 2 z nových balzámků. Jako první jste si přály Hello Kitty a na druhém místě byl balzám od Sleek. Na ten však udělám samostatnou recenzi, ještě s jednou věcí, co jsem si od nich objednala.


1. Hello Kitty Amber and cane sugar (=Jantar a cukr)
Výrobce:
Chrání a zjemňuje rty ve všech ročních obdobích.
Speciální látky: Včelí vosk (chrání), karité máslo (vyživuje), vitamin E (antioxidant), Ochranný faktor SPF 15.

Já:
Co mě jako první potěšilo bylo, že není vyroben v Číně (toho jsem se obávala a v tom případě by letěl hned do koše!), ale v Itálii. Další věcí byl krásný modrý obal se všem známou roztomilou kočičkou. Dalším překvapením bylo šroubování. Klasické šroubování je umístěno vždy dole, u tohoto je nahoře a dostanete se k němu až po otevření horního víčka (uvidíte na fotce).
Co mě naopak nemile překvapilo, byla vůně. Nevím tedy, jak voní jantar (poučte mě :D). Cukr jsem někde v té chemické změti pochytila. Ale není to žádná sladká přesladká vůně, kterou jsem čekala. Bohužel. Že by nějak extra vyživoval, to taky ne. Na rty, které jsou v pořádku a nemají sebemenší problém, bude stačit. Na moje extra přesušené rty však tenhle chudáček sílu nemá. Pro mě je to jen zpestření mojí dosavadní sbírky. Dávám mu 2 z 10ti.





2. Vitamínový balzám na rty Vitalos - Vanilka
Výrobce:
Pro každodenní ochranu před sluncem, větrem a vodou s prevencí proti oparu a praskání rtů. 
Účinné látky: Třezalka tečkovaná, vitamíny A, E, F. Obsahuje UV filtr. Skladovat při teplotě +6-25 stupňů C.

Já:
Tohle je naprosto obyčejný balzám na rty, který při sebemnším kontaktu se rty taje. Je opravdu velmi snadno roztíratelný, což je výhodou v zimě. Většina balzámů je totiž v těchto teplotách velmi tuhá a nelze je dobře roztírat. S tímhle to jde i v mrazech jedna báseň. Tato vlastnost bude nevýhodou v létě, kdy po něm nejspíš objevíte jen velkou mastnou skvrnu na podšívce vaší kabelky... Hydratuje jen velmi lehce. Spíše zmastí pusu jako vazelína, než aby pokožce rtů dodala i nějakou větší hydrataci.
Pokud hledáte balzám, který bude vonět jako vanilkové nebe, po tomhle určitě nesahejte. Je to spíš vanilkové peklo. Ještě přesněji to je vanilkové nic... Já cítím lehký závan květin. Dávám mu 5 z 10ti.



Tak takhle docela neslavně dopadl můj výběr balzámů. Příště se snad dočkáte lepších recenzí :))

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥

6 komentářů:

  1. Tak koukám, že se svojí posedlostí vanilkou, bych asi pěkně naletěla...Protože jak se znám, kdybych uviděla vanilkový balzám, vůbec bych se nerozmýšlela a sáhla bych po něm...Díky, vím na co dát pozor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně takhle jsem naletěla já :)) Tak aspoň už víš, že tohle nemá s vanilkou absolutně nic společného.

      Vymazat
  2. Já používám momentálně používám nejvíc balzám od Body Basics, je sice roztíratelný prsty, což na cesty není nic moc, ale jinak je účinný. Nemůžu si ho vynachválit :) a jsem zvědavá na recenzi od Sleek. A jinak jantar je v podstatě "zkamenělá" smůla (co je na stromech), i když si nedovedu představit jak to může vonět v balzámu teda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty jsem si taky brousila zuby a stále čekám, jak dlouho budu odolát :D Asi do doby, než zase nějaký spotřebuju :)) Jinak samozřejmě vím co jantar je, ale netuším jak voní :D

      Vymazat
  3. Já nevím, co máš proti čínským výrobkům. Vždyť dnes už je skoro vše vyrobené v číně. A že to jsou mnohdy věci kvalitní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je tvůj názor :)) Mám atopický ekzém kolem pusy a proto si na ni nemohu dovolit dát nějaký levný čínský výrobek plný těžkých kovů a jiných škodlivých látek. Neřikám, že to výrobky z jiných zemí neobsahují. Důležité je si vždy důkladně přečíst složení. Což jsem u tohoto výrobku neměla k dispozici. Proto to pro mě byla taková chvilka napětí ;))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥