Hádej, hádej hádači :)

Jako většina slečen, paní a dam se snažím dbát jak o svůj exteriér, tak o můj interiér :D V poslední době je  celkem in jíst zdravě a vyváženě. Ne vždy a ne všem se to ale daří. Žijeme ve spěchu a stresu, často jsme rádi, že si stihneme dát snídani. Na svačiny zapomínáme a omezujeme se na 3 jídla denně. Někdy ani jedno z jídel není teplé, což našemu zdraví nesvědčí. 

Dalším pilířem je voda. Jelikož nějakých 80% našeho těla tvoří zrovna voda, je nutné ji neustále doplňovat a zajistit si tak látkovou výměnu. Z těla se odplavují škodliviny, orgány fungují jak mají a tělo není dehydratované.

Ne, nechci si tu hrát na výživovou poradkyni, ani nic podobného. Jen jsem dneska absolvovala vyšetření jedním přístrojem, který vám ukáže, jak vám které orgány pracují a jestli jsou v pořádku. No co vám budu povídat. Nedopadla jsem zrovna tak, jak bych chtěla. Mám překyselený organismus - mimo jiné - (což má prý tak 90% populace) a tak jsem dostala doporučení změnit své stravovací návyky a hlavně přitvrdit na pitném režimu. Všechna doporučení zde nebudu vypisovat, to bych tu byla asi do zítra, navíc je to více méně individuální.

Vše souvisí také s psychikou. Musím se vyvarovat stresu, který mi vyšel na nejhorší možné hodnotě... V poslední době toho bylo holt na mě asi trochu moc a tak se teď budu snažit více relaxovat (i aktivně). 

Dále se ukázalo, že mé tělo obsahuje hodně volných radikálů a pesticidů. Ty se do vašeho těla dostávají z ovzduší a z jídla. Jak jsem již zmínila, díky tomu se váš organismus zakyselí a je nutno ho neutralizovat. Toho docílíte konzumací zásaditých potravin. Pokud budete mít zájem, mohu občas nějaký ten neutralizující receptík přidat. O vaření se hodně zajímám a je to můj koníček. Spíše tedy velký kůň :))

Tento článek píšu, abyste se nad sebou také zamyslely a dělaly s tím něco dřív, než na tom budete zdravotně, psychicky a fyzicky špatně. Dnes je již mnoho vymožeností, robotů a přístrojů ke zjištění vašeho stavu. Je jen na vás, jak se k tomu postavíte a co s tím uděláte. A věřte, že to můžete změnit :))

A jen tak na okraj, schválně jestli uhádnete, co je v poslední době mé nejoblíbenější jídlo :))





Tohle je mimochodem zdravá náhrada jednohubek
třeba pro návštěvy :))

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

10 komentářů:

  1. miluju rajcata s mozzarelou!! a svoje vysledky takovyhleho rozboru bych snad ani nechtela videt :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, hned bych si dala :-)

      Vymazat
    2. Mmmm, věděla jsem, že nebudu sama kdo tuto kombinaci miluje :)) No já jsme taky moc nechtěla :D Ale zas na druhou stranu ta možnost tu je, proč toho nevyužít a něco se sebou neudělat :))

      Vymazat
  2. Na to ze mam spatny zivotni styl jsem ani nepotrebovala doktora, ale stacilo mi to, ze uz jsem nezapla kalhoty v me velikosti. A udelala jsem razantni zmeny. Zacala jsem snidat a veceret min, o hodne vic se hybat a muzu jenom potvrdit, ze pitny rezim je hodne dulezity. Ja vypiju tak tri litry denne, kdyz nekdy vPiju min tak citim jak me boli ledviny. Btw rajcatka s mozzarelou taky miluju, jeste to vzdy pokapu balsamico octem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady ani tak nejde o ten životní styl, jako o to, které orgány ti funguji dobře a které naopak špatně. Dozvěděla jsem se zvláštní věci i o své tělesné energii, mikrobech v mém těle a další a další :)) Je to zajímavé. S tím však také stravování a pitný režim velmi souvisí a musíme na obojí dbát!
      S balzamicem jsem to ještě nezkoušela. Díky za tip :))

      Vymazat
  3. Mozarella:-) Jj, salát s mozarellou a rajčátkama mám taky ráda:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo! Holky překvapily jste mě, ale všechny jste to uhádly :D

      Vymazat
  4. zbožňuju rajčata ... články o zdravé výživě a jídelníčku bych na 1000% uvítala. také se o to hodně zajímám a scháním informace kde se dá :)


    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře. Občas něco zmíním a dám tip na nějaké to zdravé krmě :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥