Čistící/odličovací speciál

Dnes jsem si pro vás přichystala recenze na mé odličovací přípravky, co se pleti týče. O přípravcích na oči zase jindy. 

Proto, abychom měly pěknou pěstěnou pokožku obličeje máme samozřejmě hodně vychytávek. V první řadě korektor, makeup, ke krásné pleti nám dopomáhá samozřejmě i pitný režim. Neméně důležité je však dokonalé večerní odlíčení. Tím se zbavíme nejen líčidel, ale také nečistot (například z ovzduší), které se nám během dne na obličeji usadily. Pokožku tím připravíme k regeneraci, která je nejintenzivnější právě v noci, když spíme.




1.Garnier Essentials - Výtažky z růže
Toto je odličovací mléko, které můžete použít na celý obličej. Jak na tvář, tak na oči. S očima si moc dobře neporadí. Stíny nejsou až takovým problémem, ale s řasenkou, tužkou na oči a už vůbec nemluvím o gelových linkách, si neporadí. Toto mléko je vhodné pro suchou a citlivou pleť. Ze začátku jsem z něho byla nadšená. Měla jsem pleť krásně jemnou a hladkou, ale postupem času mi přestávalo vyhovovat, ráno jsem se budila s velkými barevnými nerovnostmi obličeje. Proto jsem ho téměř přestala používat. Mám to jen jako takovou nouzovku.
Cena: cca 100Kč
Hodnocení: 5 z 10ti



2. Nivea visage - Pure and natural cleansing lotion + cleansing toner
Od Nivei jsem si z řady Pure and Natural pořídila jak mléko, tak toner. Oba přípravky jsou určeny pro všechny typy pleti. Obsahují bio araganiový olej a bio aloe vera. Složením má být z 95% přírodní.
Toto mléko je o hodně lepší než první od Garnieru. Poradí si docela obstojně s řasenkou, ale s linkami opět moc nenadělá. Trošku je sice ošmudlá, ale hlavně u řas vám stejně zůstane černý šrám. Pleť mám po něm jemnou i po delším používání. Zjistila jsem ale, že pokud používám pouze mléko, docela mi to zanáší póry. Proto jsem si pořídila  i k němu určený toner.
Toner i mléko jsou bez parabenů, silikonů, barviv i minerálních olejů. Nebýt obsaženého alkoholu, byly by naprosto senzační :))
Cena: á cca 110Kč
Hodnocení: 7 z 10ti

3. Bioderma - Sensibio H2O
Výrobce:
"Bioderma Sensibio H2O je aktivní hygienický čistící přípravek. Dokonale čistí velmi citlivou, tenkou a křehkou kůži a odstraňuje pálivé pocity na kůži. Zmírňuje podráždění a zklidňuje kůži. Nenarušuje hydrolipidový ochranný kožní film. Má fyziologické pH. Neobsahuje parfém a má vysoký stupeň tolerance pro citlivou kůži. Neobsahuje konzervační látky - parabeny."

Já: Nejlepší odličovač, který jsem kdy měla. Měla jsem ho již kdysi v mých pubertálních časech. Pak jsem na něj nějak zapomněla a teď jsem si pořídila malou lahvičku. Objevila jsem ji v lékarně na Harfě. Hned co jsem uviděla plakát, že prodávají 100ml balení za 50Kč, hned jsem tam naběhla, že ho chci. Paní lékárnice mi vysvětlila, že to platí pouze když si koupím od Biodermy i krém. Pak ale řekla, že mi to za těch 50Kč stejně prodá, protože se jich chce zbavit :D Tak jsem měla štěstí :))
Je skvělý, co vám budu povídat. Určitě jste o něm četly již miliony a miliony recenzí. Nedráždí ani nejcitlivější pleť, ráno vypadá má pokožka svěží a odpočatá. Výborně si poradí i s voděodolnými líčidly! 
Cena: 250ml cca 300Kč
          500ml cca 450Kč
Hodnocení: 10 z 10ti


                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


18 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Biodermu teď také testuji. A co tvůj Valentýn? Včera si psala že podáš hlášení :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :)) Za chvíli jdu na to a podám hlášení :D

      Vymazat
  2. Garnier jsem používala, ale já mám prostě radši mycí gely, protože mi přijde, že je to lepší než si furt šmrdlat obličej tamponkama.. Tenhle týden mi má přijít gel i voda od Biodermy, tak jsem na ní zvědavá, když o ní každej tak básní ;)

    http://linysblog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda mycí gely a pěny. O těch taky napíši :) A Bioderma tě určitě nezklame :)

      Vymazat
  3. Bioderma je moje stálice, fakt poklad. Ani mi za ní není líto tý pětistovky, protože se jí nic nevyrovná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky pak asi koupím velké balení :) Je vážně nej!

      Vymazat
  4. Když jsem si v lékárně přečetla ceduli, že je tahle malá micelárka za 50, měla jsem z toho druhý Vánoce, po zjištění, že si prvně musím koupit krém jsem se hrozně naštvala! :D Ve Vaňkovce by mi ji asi samotnou neprodali. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jako já :D Já viděla jen: Bioderma! 50Kč! a už jsem měla zatmění a běžela dovnitř :D Měla jsi to zkusit. Třeba jooo :)

      Vymazat
  5. S micelárkou od Biodermy mám jen ty nejlepší zkušenosti, je to ten nejlepší odličovací přípravek co jsem kdy měla. Zrovna mi dochází, tak už mám v zásobě velké balení :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím :)) Až dopotřebuji malou, koupím větší sestru :D

      Vymazat
  6. Tu malou Biodermu jsem si koupila jen 40 Kč a lékarnice nic neříkala :) Mám v plánu tam naběhnout a koupit si 3x100ml, nechala jsem si prazdné 250ml balení :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je skvělý!!! Můžu se zeptat kde? :)

      Vymazat
  7. Skkvělá recenze. Na Biodermu čtu všude samou chválu, budu ji muset vyzkooušet:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti :)) Tím určitě neuděláš chybu :)

      Vymazat
  8. Ja som používala Garnier, len trochu iný, ale tiež s ním nie som spokojná a hľadám niečo lepšie, ďakujem za radu - asi skúsim ten od Biodermy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všeobecně s Garnier nemám moc dobré zkušenosti :-/ Asi jen se šampony nemám problém :)) Určitě vyzkoušej :))

      Vymazat
  9. Já jsem s biodermou nebyla spokojená, nevím proč, ale nesedla mi vůbec, měla jsem po ní takový jako olepený obličej, sice všechno krásně odlíčila,ale po pár dnech používání se mi začaly dělat barevné flíčky na obličeji a pupínky, prostě taková zvláštní reakce...dala jsem ji pryč, teˇˇd přemýšlím o té zelené řadě, ale nechce se mi zbytečně vyzahovat x peněz, když už ta zkušenost jednou nebyla vůbec pozitivní...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem právě chtěla napsat, jestli sis nevybrala špatně řadu. I když ta červená je nejšetrnější a tím pádem by měla sednout každému. Ale jak se říká, výjimky potvrzují pravidlo :))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥