Balea young - Pytaia kosmetické ubrousky

 Před nedávnem jsem jen tak navštívila drogerii DM, omrknout nové věci a produkty v akci a při tom jsem narazila na něco úplně jiného. Nejdříve mě zaujala růžová barva, tak jsem to šla omrknout blíže. Zjistila jsem, že jsou to odličovací ubrousky Balea.

Jedny jsem již měla (růžové na citlivou pleť) a bylo to něco strašného. Ubrousky mě vůbec neodlíčily, škrábaly, no prostě byly k ničemu. U těchto jsem ale neodolala a koupila si je. Nejenže to bylo dvoubalení, ale ještě byla přibalena moc hezká růžová krabička na uchovávání ubrousků. V neposlední řadě mě také zaujala cena - 39káčé, vážení. No řekněte, nechaly byste je tam? :))


Ubrousky mají vonět po ovoci Pytaia. Jestli tak voní, to nevím, protože jsem to nikdy nejedla ani neviděla na vlastní oči. Určitě však nevoní tak chemicky, jako tyto ubrousky. Vůně je opravdu nesnesitelná a páchnou mi... Sice "voní" docela sladce, ale prostě chemicky, což nemám vůbec ráda. Ubrousky jsou určeny pro normální pleť. Slibují, že si s nimi odlíčíte i voděodolný make-up. Musím konstatovat, že to docela splňuje. Neodstraní ho na 100%, ale tak 85% ano. Což je docela slušné, například když cestujete a nechcete s sebou vozit nějaké flaštičky. Takže to chválím. Pokožka je po nich čistá (až na ten voděodolný make-up, který neodlíčí uplně dokonale) a celkem i jemná. Smrad se po pár minutách vytrácí. Co mě mrzí je fakt, že je to jen limitovaná edice. Ještě by měly být k sehnání v borůvkové verzi s fialovou krabičkou. Krabička je celkem dobrá, nezpozorovala jsem žádnou mezeru, takže ubrousky jsou stále pěkně vlhké a nevysušují se.
Hodnocení: řekněme takový průměr 5 z 10ti.




                                                                                                                      Vaše Aneta ♥


8 komentářů:

  1. zajímavé... koupila by sis je i podruhé když už víš co víš? :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle vůni už asi ne, ale borůvkové bych si koupila :)) Ale na cesty jsou dobré :) Nechala jsem si jedny doma (u rodičů) a jedny mám u sebe. Takže domů už nic vozit nebudu a budu se odličovat tímto.

      Vymazat
  2. ahojky, to je nějaká akce, že je maj v tomhle balení a za tuhle cenu? Vypadá to pěkně. Je to praktická věc, co se neztratí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to možný. Když jsem je totiž kupovala, byl na nich lepík s tou cenou. Což normálně nebývá. Přesně s tím úmyslem jsem si je brala. A co si budem povídat, miluju krabičky! :D

      Vymazat
    2. to jsme dvě :D bych si to právě koupila jen kvůli tý krabičce a né, že bych zrovna teď nutně potřebovala ubrousky :P

      Vymazat
  3. Tyhle jsem měla a byly fajn, oproti jiným ubrouskům nebyly moc agresivní a docela dobře odličovaly. Přesto jsou pro mě ubrousky až nejkrajnější řešení, nemám je ráda. Jinak mně voněly hodně, ale jen do té doby, než jsem se v noci odličovala opilá... Z té vůně se mi udělalo blbě a musela jsem letět na wc. :D :D Takže nedoporučuju se s nimi odličovat v podnapilém stavu. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lady, tak teď jsi mě rozesmála :D Uplně tě vidím v té situaci :D Máš pravdu, jsou to jedny z těch lepších, ale stále průměr :))

      Vymazat
    2. :D tak to Tě budu hlídat Anet :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥