Výprodeje!

V pražském Palladiu probíhá 50% sleva na vánoční produkty. Ve slevě jsou i některé výrobky ze stálé nabídky :)) Být vámi, tak si pospíším. Dnes jsem se tam byla podívat, a pár věcí už nebylo. Například velmi oblíbená brusinková štola, kterou chtěla kamarádka :(( A také vánoční balzámky jsou již vyprodány. Jinak většina ještě asi jeeeee :)

slevy!



Další super výprodej probíhá také v Palladiu (nevím, jestli je tento obchod i jinde v ČR???) a to v obchodě The body shop! Také mají 50% slev na úúúúžasně voňavé věci! Od sprchových gelů, přes tělová másla a scruby, až po dekorativní kosmetiku. Tady měli ještě dost slušnou zásobu výrobků. Dokonce mají ve slevě i krásnou sadu štětců v pěkném "psaníčkovém" obalu. Škoda, že už jich mam tolik :( :D


Slevy v Lushi jsou do 15.1., nebo do vyprodání zásob. Tak neváhejte děvčata :)
Víte ještě o jiných skvělých výprodejích kosmetiky? Nebojte se mě o nich informovat :)) Have a nice day!

                                                                                                                              Vaše Aneta ♥

4 komentáře:

  1. Jo, já už sem tam byla... A koupila sem si toho fakt hodně, už se těším na testování - objevila sem Lush teprv nedávno. Hodně se teď řídím tvými recenzemi =o)

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Sakrys, zrovna dneska jsem v Palladiu byla a o BodyShopu jsem nevedela :( No, alespon jsem neutratila dalsi prachy, kdyz uz jsem si v LUSHi koupila Snow fairy sprchac a Brusinkovou stolu (brala jsem si asi predposledni...)

    OdpovědětVymazat
  3. Lenka - Já nakazila Lushem už hodně lidí :D A jsem za to ráda, protože každý má pak z toho radost :)) Jen mi pak nadávají, že tam kvůli mně utratí moc peněz... :D

    Jedikats - Tak třeba až tam pojedeš příště, ještě tam slevy budou. Nevím, do kdy je tam mají. Předposlední? I ty mrško jedna :D:D

    OdpovědětVymazat
  4. body shop má slevy jo? hmm.. ojé, zítra tam běžím :D lushe mám poslední dobou dost,ale na body shop jsem zatížený :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥