Víkend - Pink Floyd - mlsání

Dneska vám chci povědět všechno a nic.

Včera jsem byla na 12hodin v práci, což není nic moc. Ale když vám řeknu, že jsem pracovala na koncertě pro Pink Floydy, to už zní o něco lépe :)) Teda né přímo pro ně, ale pracuji ve VIP zóně v Tesla Areně a tak jsem viděla vlastně celý koncert z těch nejlepších míst. I když vlastně PF moc neposlouchám, tenhle koncert jsem si dost užila. Byla to vážně magická hudba, někdy až dost strašidelná a několikrát jsme se přistihla, jak jen sedím, civím a nevnímám nic jiného (ani šéfovou ne :-X :D), než tóny. Vrcholem večera byl obří 6-7mi metrový růžový vychechtaný klokan, který skákal do rytmu hudby :D To celá aréna tleskala, pískala a skandovala :D Vážně super! Bylo hezké slyšet na živo hity jako je třeba Another Brick In The Wall a mojí nejoblíbenější High Hopes. Při té mi vždycky běhá mráz po zádech.


Verze od Night wish taky není špatná :))


Mini klokánek...hehe :D

A taky mám novou závislost - sušenky Oreo!!! Nově je mají v řetězcích Billa. Doporučuji ochutnat :))


Dále jsem objevila sadu malinkatých medvídků Lindt, které jsme dala příteli jako pozornost (je nemocný :( ) Jsou rozkošníííí! :D


Já naoplátku dostala tu nejkrásnější růži!


A jen malá ukázka pracovního make-upu ;)


A teď mě čeká učení. Co jiného :D 
Jaký byl váš víkend? :))

                                                                                                                  Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. hele, neopič se po mě! :D já byla v práci v pátek a taky mám připravenou fotku ,,pracovního" make-upu :D a přítele mám taky nemocnýho :D

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné fotky,tu první písničku mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, oreo mají i v rossmanu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To jsem nevěděla, takže děkuji za cennou informaci :))

      Vymazat
  4. super fotky, čokoška je super a králík taky!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Pink floyd už dávno (a tím myslím DÁVNO) nehrajou. Nebylo to něco jinýho? třeba nějakej revival? :DDDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Normálně teď jsme to zjišťovala a máš pravdu! :D Normálně i všichni v práci byli přesvědčeni, že jsou to oni. Dokonce už jsou někteří členové mrtví, koukám... Ach jo! :D Ale byl to vážně přesvědčivý výkon. To se musí nechat :D

      http://www.mastersofrock.cz/www/index.php?viewitem=5767

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥