Tropical dream

Včera jsem si byla doplnit zásobičku tyčinek na pusu. Jednu jsem koupila v DM a další 4 objednala přes net. Ach jo, já vím, jsem závislá :D Ale moje rty si o to prostě říkají :))

Takže vám zatím podám informace o tom jednom, co už mám doma. Je od značky Balea a jmenuje se Tropical dream. Má naprosto úžasný obal - fialový s motýlky. Voní nádherně po tropickém ovoci (jak logické,že?), zvláště po maracuje a mučence. Obsahuje také včelí vosk, který dodá rtům hydrataci. Rty pěkně zvláční, ale za chvíli je potřeba přetřít znovu. To budete dělat stejně, protože budete chtít cítit jeho omamnou vůni :)) Stál nějakých 25Kč. Dávám mu 6 z 10ti.




                                                                                                                     Vaše Aneta ♥

9 komentářů:

  1. Jakou má barvu uvnitř? :) Barví?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hned pro tebe přidám fotku :) Nebarví ani trochu.

      Vymazat
    2. Děkuju, asi si ho koupím. :)

      Vymazat
  2. jé fialovej jsem ještě neviděla! tak to si ho musím pořídit!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě. Balzámky od Balei mám moc ráda :)

      Vymazat
  3. Vypadá moc pěkně a za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám ho a ta vůně mi nesedí moc..ale obal má hezkej, i když ten bílej potisk už se mi odrbává.
    To mě zajímá, jaký balzámy sis objednala z netu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne jo? Tak aspoň tě to nemusí tolik mrzet za ty prachy :) Dočkáš se. První objednávka už se vyřizuje a druhá asi chvíli potrvá, protože letí z Ameriky :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥