Too bussy...

Dnes bohužel žádný smysluplný článek nebude. Byla jsem velmi zaneprázdněna a na recenze mi nezbyl čas. Zítra už se snad zadaří. Jinak trošku jsem si "apgrejdovala" moje psací a učící se místečko a strašně se mi teď líbí. Tak se vám aspoň tímhle pochlubím :D Ten obrázek nad stolem je kalendář, který jsem dostala před pár dny od přítele. Strašně mě tím potěšil a překvapil a proto si zaslouží veřejnou pochvalu :)) Je výjimečný tím, že fotky jdou za sebou tak, jak jsme je minulý rok fotili. Ta první lednová je úplně první, z doby, kdy jsme si ještě pouze psali a volali si přes skype a vyfotila jsme ji přes webku já. Moc pěkná vzpomínka. Líbí se vám moje nové hnízdečko? :))


P.S.: Ta flaška tam jakože nepatří :D

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Jů, takový kouteček bych taky chtěl:)) každý si musí najít své místečko....
    P.S:to od přítele byl krásný dárekl, závidím! :D

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekne to mas :) Nafot klidne nekdy cely pokoj, hrozne rada se inspiruju co se interieru tyce ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Teensmajdicka - Jj, je důležité, aby se každý ve svém pokoji cítil dobře :))

    Jedikats - Děkuji :) Dokonce plánuji udělat video, které najdeš na YT pod tagy Room tour nebo My make-up storage/collection. Myslím, že taková videa má ráda snad každá :D Ale to je taková malá vize do budoucna, až bude pokoj v cajku (což bude někdy v březnu). Takže vydrž :))

    OdpovědětVymazat
  4. Můžu se zeptat jaký je to typ Sony? Budu si kupovat nový a moc bych chtěla bílý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Eve - Ahoj, je to Sony Vaio VPCEB1E1E/WI. Ale pokud vím, přímo tento typ již k dostání není. Oni vyvíjejí stále nové a nové typy. Ale pokud chceš bílý, z nabídky Sony Vaio si určitě vybereš :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥