Prázdniny!

Ahoj, ahoj, ahoj! Já vím, neukamenujte mě! :D Dala jsem si chvíli pauzičku, jelikož jsem ve středu zdárně ukončila zimní semestr a věnovala se hlavně příteli. Mimochodem jsme spolu byli u nás ve městě na plese, který se dost povedl. Dívali jsme se, tancovali a kupovali lístky do tomboly, na které jsme ani jeden nic nevyhráli :( :D Ale víte co se říká... Neštěstí ve hře, štěstí v lásce :))

Omluvte kvalitu fotek... Fotila to mamka a ta není moc velký kamarád s technikou :D




Včera na procházce jsem zavítala asi po 100 letech do obchodu KIK. Já vím, že tenhle obchod je plný čínských šmejdů, ale i tak jsem si odnesla dvě věci. 
Masážní pavouček (jak jsem ho nazvala) je naprosto úžasná věc. Už jsem se na něj dívala v Manufaktuře, kde za něj chtějí asi 200Kč (snad nekecám) a v KIKu jsem ho objevila za 60Kč! Takže jsme si ho vzali a doma hned vyzkoušeli. No řeknu vám... připadala jsem si, jako bych se dostala do nějaké jiné dimenze! Pavouček způsobil na mém těle husí kůži, až jsem se z toho musela oklepat :D Pokud vám masáž provádí drahá polovička, je to super zážitek :)) A navíc tahle věcička prokrví pokožku hlavy, což napomáhá růstu vlasů :))




Druhou a poslední věcí jsou tyhle mini LED světýlka. Bohužel se vyráběji v dost pitomých barvách (šedá, modrá - ble!, červená a fialová), takže jsem si vzala fialové. Lampičky jsou docela praktické, pokud v noci chodíte na WC ( :D ) a nechcete velkým světlem probudit celý barák. Svítí opravdu dostatečně. V balení byly tři světélka a stály pouhých 30Kč. Jedno si dám ještě do kabelky a třetí budu mít do zásoby :))

To spodní svítí trochu méně, ale neva :D
Lampičky svítí téměř bíle, foťák zase klame :)


Máte taky nějaké takové levné malé vychytávečky? Sem s nima! :))

                                                                                                              Vaše Aneta ♥

1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře ♥