Poradíte mi s doplňky?

Koupila jsem si nové šaty na ples, které jsou hodně jednoduché. Černé, se splývavou nařasenou sukní bez výstřihu, s koženkovým páskem a holými zády. Problém je, že k nim nemám žádný náhrdelník/řetízek, takže potřebuji poradit s výběrem a tipem na něco, co je trošku vyzdvihne. Chtěla bych, aby byl doplněk zlatý, jelikož mám k nim i nové glitrové zlaté psaníčko. Budu ráda za každý tip! Hlavně aby se to dalo sehnat v ČR, protože na objednávku ze zahraničí není čas.






                                                                                                                  Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. představila bych si něco méně nápadnýho stříbrnýho (jelikož kabelka vypadá podle fotek dost výrazně). Nevím přesně co, ale když jsem byla naposled v CA tak měli dost slevy i na náušnice a náhrdelníky, co se podívat tam?

    OdpovědětVymazat
  2. Suzie právě potřebuji právě zlaté doplňky, protože kabelka je zlatá i řetízek na ní je zlatý :) A nenašla jsem ve zlatě nic, co by se mi hodilo :(

    OdpovědětVymazat
  3. Jé aha, ono to podle fotky vypadá jako stříbrná (i když mi teda bylo divný, proč má stříbrná kabelka zlatej řetízek :D). A co zkusit nějaký černý jednoduchý korále?

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj, skúsila by som niečo na štýl elegantných bielych perál ku krku, alebo nejakú brošňu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Korále ke krku mě taky napadly, ale nenašla jsem žádné pěkné, nebo byly strašně drahé :( Ale brož mě nenapadla. Díky za tip! :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥