Outfit


Líbí se vám můj outfit? Já bych si takhle hned vyšla :))
Vytvořeno do soutěže - outfit, který musí obsahovat tuto kabelku!

                                                                                                              Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. je to moc hezké!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. moc se mi nelíbí kombinace lesklých legín a kožené bundy, brala bych spíš matné nebo černé džíny,ale jinak je to super :)

    OdpovědětVymazat
  3. na mně je to takový moc lesklý :D taky bych dala matný kalhoty a k tomu nějaký barevný (třeba tmavě fialový, tmavě modrý) boty, aby to nebylo jak na pohřeb :D

    OdpovědětVymazat
  4. ty legíny bych asi taky vyměnila : ) ale jinak se mi to líbí, mám ráda takovou kombinaci. nemůžu se dočkat jara až vytáhnu svůj nejoblíbenější mix - černá kožená bunda, bílé tílko, tmavě modré džíny, černé lodičky na podpatku a k tomu kabelka s leopardím vzorem : )

    OdpovědětVymazat
  5. Holky asi máte pravdu, že jsem měla raději zvolit matné legíny :)) Děkuji za připomínky!!!

    Hlasujte pro mě prosím zde: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.326425854047535.72973.136551906368265&type=3

    Děkuji, Aneta ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥