Max Factor - Creme puff - 05 Translucent

Sháněla jsem pudr a měla jsem dost požadavků - aby nezalézal do vrásek, nezvýrazňoval šupinky a hodil se na suchou pleť, aby nedráždil, zmatnil, aby nevytvářel efekt masky a aby hlavně fixoval make-up a dlouho vydržel do dalšího přepudrování. A světe div se, našla jsem ho! 

Jmenuje se Creme Puff a je od Max factor. Já mám nejsvětlejší odstín 05 Translucent. Chtěla jsem nějaký, co mi nebude moc ubírat barvu make-upu, protože ten mi sedí skvěle. Tenhle opravdu pleť nepřebarví a to je moc dobře. Creme Puff je vlastně takový 2v1, protože se dá použít i jako make-up, pokud navlhčíte houbičku. Já to tedy ještě nezkoušela, tak vám nepovím a nejspíš ani zkoušet nebudu. Ale třeba mi zvědavost nedá :D Jediné co mi na něm vadí je silně květinová vůně, která je pro mě až dusivá... Po nanesení ji ještě chvíli cítím, tak za hodinku už ne, takže se to dá. ale čichat k němu opravdu nebudu.

Koupila jsem ho v drogerii Pemi za pouhých 139Kč (normálně stojí v DM kolem 240Kč).
Dávám mu 9 z 10ti!

Výrobce:

"Creme Puff je matující pudr s krycími vlastnostmi vhodný pro všechny typy pleti.
Dokonalý jemný pudr v kompaktní formě. Creme Puff umožňuje dvojí použití: buď jako krycí make-up při aplikaci vlhkou houbičkou anebo jako pudr při aplikaci suchou houbičkou. Creme Puff je vhodný pro drobné úpravy během dne a neměl by chybět v žádné dámské kabelce. Výborně se hodí v kombinaci s jemnými líčky Flawless Perfection Blush.

Vytváří matný vysoce profesionální make-up
Přizpůsobí se každému typu pleti
Dermatologicky testován"









                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

5 komentářů:

  1. Kdysi jsem ho měla a byl skvělý. Jen se mi zdál na pudr trochu moc "těžký", a teď holdují spíš minerálním make-upům a transparentním pudrům, proto po něm už moc netoužím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On ve vlhkém stavu zastává i funkci makeupu. Ale tak ho nepoužívám :)) Transparentní mám také ráda.Nejradši od Essence :)

      Vymazat
  2. Mám ho krátce. Jediné co mi vadí, je ta "vůně".:D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥